11 مدل بوفه در دکوراسیون خانه، کلاسیک و مدرن

به گزارش کتاب ارزان، بوفه دکوراسیون سال ها است در کشوری مانند ایران مورد استفاده قرار می گیرد. اگر چه که در سال های اخیر، این نوع از کمدهای تزیینی در بسیاری از چیدمان های مدرن و جدید دیگر جایی ندارند، به همین دلیل نیز عموماً طرح ها و انواع آن نیز به مدل سنتی متمایل است. مدل بوفه سنتی، معمولی ترین نوع بوفه است که در خانه بسیاری از افراد می توانید پیدا کنید.

11 مدل بوفه در دکوراسیون خانه، کلاسیک و مدرن

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

انواع مدل بوفه در دکوراسیون

تاریخچه ساخت انواع مدل بوفه

برای آشنایی با انواع مدل بوفه، بهتر است کمی درباره تاریخچه این مدل از کمدهای مخصوص دکوراسیون که در دسته وسایل مبلمان خانه قرار می گیرند، آشنایی کسب کنید. بوفه دکوراسیون سال ها است در کشوری مانند ایران مورد استفاده قرار می گیرد. اگر چه که در سال های اخیر، این نوع از کمدهای تزیینی در بسیاری از چیدمان های مدرن و جدید دیگر جایی ندارند و بیشتر در چیدمان های کلاسیک و سنتی به کار گرفته می گردد. این نوع مدل بوفه در حقیقت از نوعی کابینت های قدیمی الهام گرفته شده، که china cabinet نام دارند. بر خلاف این نام، مبدأ این مدل بوفه کشور چین نیست. اولین مدل بوفه در انگلستان و قرن 17 برای ملکه ماری ساخته شد که عاشق جمع آوری قطعات چینی یا ظروف سرامیک چینی از شرق بود. او برای ساخت این مدل بوفه، صنعتگران هلندی را به کار گرفت تا مجموعه ای از ظروف چینی آبی و سفید خود را به نمایش بگذارد. به این دلیل نیز این مدل از کمدها، کابینت چینی نام گرفت. بعد از آن خیلی زود، ساخت این مدل بوفه در سراسر اروپا گسترده شد. همانطور که گفته شد این مدل بوفه بیشتر در دکوراسیون سنتی استفاده می گردد، به همین دلیل نیز عموماً طرح ها و انواع آن نیز به مدل سنتی متمایل است؛ هر چند که نمونه هایی از انواع مدرن آن نیز وجود دارد.

انواع مدل بوفه؛ سنتی

مدل بوفه سنتی، معمولی ترین نوع بوفه است که در خانه بسیاری از افراد می توانید پیدا کنید. این بوفه ها، کمدهای کاملاً زیبایی خواهند بود که می توانید از آن برای نمایش وسایل تزیینی و ظروف خود بهره ببرید. افراد از این کابینت های زینتی برای برجسته کردن موارد خاص در زندگی خود استفاده می نمایند. این مدل بوفه، می تواند فضای مهمی را برای هر اتاقی که تصمیم دارید بوفه را در آن قرار دهید، فراهم کند. البته بیشتر افراد تصمیم می گیرند ظروف چینی ظریف خود را درون این کابینت ها قرار دهند، اما ممکن است ببینید که افرادی سایر وسایل مورد علاقه خود را نیز، مانند یک گلدان ارزشمند، یک قاب، وسایل دکوری و… در آن قرار می دهند.

تقریباً هر نوع از مدل بوفه که پیدا کنید، از چوب ساخته شده و دارای دری شیشه ای است. این بوفه ها بسته به احتیاج شما از دو تا چند طبقه درون خود، برای نمایش ظروف یا اشیای زینتی دارند. البته استثنائاتی نیز درباره جنس این مدل بوفه وجود دارد، اما این موارد استثنائی در دسته انواع غیر معمول مدل بوفه، قرار خواهند گرفت. طراحی انواع مدل بوفه بسیار عجیب است. این کابینت تزیینی باید به صورت ایستاده قرار گرفته و توجه چشم را به خود جلب کند. شما معمولاً این مدل بوفه را به عنوان یک قطعه تزئینی مورد توجه خود و برای دکوراسیون خریداری می کنید، بنابراین ممکن است تا حد امکان، در دسته وسایل لوکس باشد. نمای این مدل بوفه نسبت به سایر انواع مدل بوفه، بسیار قدیمی است.

خرید 41 مدل بهترین ذره بین های بازار [ حرفه ای ] ارزان

انواع مدل بوفه؛ معاصر

مدل بوفه معاصر نسبت به مدل های سنتی، روش طراحی کاملاً متفاوتی دارند. این مدل بوفه کمتر از انواع سنتی آن تزئین می گردد. این بوفه ها از نظر مالی به دلیل نوع طراحی و ساخت نیز، مقرون به صرفه تر از انواع سنتی هستند. در این نوع بوفه از از چوب سبک تر استفاده می گردد و بنابراین تکان دادن و حرکت آن راحت تر خواهد بود. این مدل بوفه برای برای انواع طراحی و دکوراسیون منزل مدرن، مناسب تر است.

خرید 41 مدل جایگاه تاشو سفری [ باکیفیت و مدرن ] قیمت مناسب

انواع مدل بوفه، روستایی یا قدیمی

مدل بوفه روستایی یا قدیمی که ترجمه ای برای اصطلاح country است، برای زمانی که می خواهید چیزهای دکوری زیاد را بدون اینکه پر زرق و برق به نظر برسند به نمایش بگذارید، بسیار مناسب است. این مدل بوفه در جایی بین سبک سنتی و معاصر قرار می گیرد و حد وسط این دو می باشد. شما می توانید از این مدل بوفه علاوه بر بخش پذیرایی، در بیشتر اتاق های خانه خود بهره ببرید. اگر چیزهایی بسیار رسمی در خانه خود نگهداری می کنید، یک وسیله تزئینی زیبا مانند این مدل بوفه برای شما درست به نظر می رسد. این مدل بوفه، جذابیت ظریفی خواهد داشت و در عین حال رسمی نیز هست.

باید بدانید که هزینه خرید این مدل بوفه، می تواند بسیار گران باشد. خرید انواع ساخته شده آن از چوب جامد، قیمتی شبیه به یک بوفه سنتی خواهد داشت. این گزینه به اندازه گزینه های بوفه معاصر مقرون به صرفه نخواهد بود.

خرید 41 مدل جعبه گل رز جاویدان [هدیه به یاد ماندنی ] ارزان

منبع: اتاق
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1258

به "11 مدل بوفه در دکوراسیون خانه، کلاسیک و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 مدل بوفه در دکوراسیون خانه، کلاسیک و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید