شروع فراوری پوشاک عیدانه در کرج

به گزارش کتاب ارزان، رئیس اتحادیه خیاطان و فراوریکنندگان پوشاک کرج ازآغاز فراوری پوشاک عیدانه در کرج اطلاع داد.

شروع فراوری پوشاک عیدانه در کرج

علی لطفی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: فعالیت عیدانه واحدهای صنفی فراوریکننده پوشاک از اواسط آبان ماه شروع شده و به خوبی پیش می رود.

وی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از ورود لباس های قاچاق ادامه داد: امید است با جلوگیری از ورود کالای قاچاق از چین، ترکیه، پاکستان، تایلند و هند دست حمایتی بر سر فراوریکننده کشیده گردد.

لطفی به افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت پوشاک نسبت به سال گذشته اشاره نمود و اضافه کرد: برای مقابله با گران فروشی، واحدهای فراوریی به صورت مستمر مورد بازرسی کیفی و نرخی قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: فعالیت 900 واحد از فراوریکنندگان جوازدار و حدود 250 واحد در دست اقدام برای دریافت جواز مربوط به فراوری پوشاک شب عید می گردد.

وی همکاری این اتحادیه با اتحادیه پوشاک فروشان را مطلوب قلمداد کرد و گفت: از آن جا که بیشتر فراوریکنندگان پوشاک ساکن و فعال در کرج هستند، شهر ما فاصله چندانی با تبدیل شدن به قطب پوشاک کشوری ندارد.

لطفی اختصاص دادن مکانی خاص و ساماندهی کردن فراوریکندگان پوشاک را شرط محقق شدن قطبیت کرج در زمینه پوشاک دانست و اظهار داشت: در این زمینه جلساتی میان این اتحادیه و اداره صنعت، معدن و تجارت و استانداری البرز اجرا شده است.

وی با اشاره به نزدیکی کرج به تهران و موقعیت شاهراهی آن اظهار کرد: اگر هم چون تهران خیابانی خاص به فراوریکنندگان پوشاک اختصاص داده گردد خریدار به جای تهران به کرج مراجعه می نماید.

رئیس اتحادیه خیاطان و فراوریکنندگان پوشاک کرج از صادرات پوشاک از این استان به شهرهای ارومیه، تبریز، اردبیل، اصفهان، قزوین، زنجان و استان های غربی کشور اطلاع داد.

وی یادآور شد: کرج محلی دائمی برای برپایی نمایشگاه بهاره ندارد بنابراین اگر بخشنامه ای مبنی بر واگذاری غرفه های بهاره به واحدهای صنفی ابلاغ گردد، نسبت به واگذاری این غرفه ها اقدام می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 362

به "شروع فراوری پوشاک عیدانه در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فراوری پوشاک عیدانه در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید