بازدید هیئت ایرانی از نمایشگاه طلای مالزی

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران/اصفهان رییس دبیرخانه فرصت های تجاری ایران و مالزی (IMEX) گفت: نمایشگاه بین المللی طلای مالزی که توسط اتحادیه طلای مالزی، اتحادیه طلای هنگ کنگ، اتحادیه طلای هندوستان و دبی سیتی آف گلد به عنوان مهم ترین نمایشگاه طلای کشورهای حوزه آسه آن (کشورهای جنوب شرق آسیا) برگزار می گردد، سال جاری میزبان هیئتی از ایران خواهد بود که رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور در رأس این هیئت قرار گرفته است.

بازدید هیئت ایرانی از نمایشگاه طلای مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، محمد حافظ حکمی با بیان این که بازدید هئیت ایرانی از نمایشگاه طلای مالزی بنا به دعوت اتحادیه مالزی انجام شده است، اظهار کرد: سالانه بیش از 150 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید می نمایند.

وی اضافه نمود: اهمیت این نمایشگاه در عرصه صادرات صنعت طلا و جواهر ایران از آن جهت است که کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا شامل کشورهای اندونزی، مالزی، سنگاپور، برونئی، جنوب تایلند، جنوب چین و بخشی از فیلیپین، بازاری 350 میلیونی از مسلمانان را در اختیار دارند و این بازار به ظرایف هنری طلای ایران بسیار علاقمند است.

حکمی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بازدید از نمایشگاه، ملاقات های تجاری و تخصصی با رییس اتاق بازرگانی مالزی، دیدار و مذاکره با رییس سازمان توسعه تجارت مالزی و رییس اتحادیه بنگاه های کوچک و متوسط مالزی برنامه ریزی شده است. همچنین دعوت از مسوولان مالزی برای سفر به ایران، پیگیری قرار دریافت این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه توسعه تجارت مالزی و بحث تأسیس اتاق داوری مشترک بین اتحادیه ایران و مالزی از دیگر مواردی است که در دستور کار هیأت ایرانی در جریان این سفر قرار گرفته است.

لازم به ذکر است؛ هیأت ایرانی از تاریخ 4 تا 12 مرداد ماه برای بازدید از نمایشگاه بین المللی طلای مالزی اعزام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 460

به "بازدید هیئت ایرانی از نمایشگاه طلای مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید هیئت ایرانی از نمایشگاه طلای مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید