آلومینیوم اراک از داور ملاقات با سایپا شکایت می نماید

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - باشگاه آلومینیوم اراک به صورت رسمی از شکایت این باشگاه علیه داور ملاقات با سایپا اطلاع داد.

آلومینیوم اراک از داور ملاقات با سایپا شکایت می نماید

به گزارش روابط عمومی باشگاه آلومینیوم، باشگاه فرهنگی،ورزشی آلومینیوم اراک همواره احترام به همه ارکان فوتبال را وظیفه خود دانسته و همواره بر حفظ حرمت ها و ضوابط تاکید ویژه ای دارد، اما گاهی اوقات اتفاقاتی رقم می خورد که چاره ای جز دادخواهی برای حقوق تضییع شده باقی نمی گذارد. تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ابتدای فصل تا به امروز از عملکرد بعضی داوران و اشتباهات غیرعمد آنها متضرر شده و این اشتباهات تاثیر مستقیمی بر نتایج این تیم داشته است.

در ملاقات اخیر مقابل سایپا تهران نیز تیم فوتبال آلومینیوم از عملکرد داوری این ملاقات ضربه جدی خورده است. در چندین صحنه شاهد اشتباهات تاثیرگذار تیم داوری بودیم که پیروزی را از تیم ما گرفت و گل صحیح آلومینیوم به زعم کارشناسان داوری به اشتباه مردود اعلام شد. اسماعیل شریفات هم بدون دلیل با دریافت اخطار، از بازی بعدی مقابل نفت مسجد سلیمان محروم شد.

در این راستا، باشگاه فرهنگی،ورزشی آلومینیوم اراک با ارسال نامه ای رسمی، شکایت خود را از داور ملاقات با سایپا به فدراسیون فوتبال اعلام نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1511

به "آلومینیوم اراک از داور ملاقات با سایپا شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلومینیوم اراک از داور ملاقات با سایپا شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید