آنچلوتی: راهنمایی تیم ملی ایتالیا رؤیای من است

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید گفت یکی از رؤیاهای او این است که پیش از بازنشسته شدن راهنمایی تیم ملی کشورش را بر عهده بگیرد.

آنچلوتی: راهنمایی تیم ملی ایتالیا رؤیای من است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که در دوران مربیگری خود افتخارات بزرگی همچون کسب سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به همراه تیم های میلان و رئال مادرید را دارد، اعتراف کرد هنوز رؤیایی دارد که به آن نرسیده است.

پس از هت تریک در کسب مهمترین افتخار فوتبال باشگاهی دنیا در فصل گذشته به همراه رئال مادرید، کارلتو حالا هوای افتخارآفرینی در رده ملی را در سر دارد، آن هم به همراه آتزوری.

آنچلوتی 55 ساله که سابقه مربیگری در تیم های یوونتوس، میلان، چلسی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید را دارد، اعتراف کرد که از دیرباز رؤیای راهنمایی تیم ملی کشورش را داشته است.

او طی یک سخنرانی در یکی از دانشگاه های شهر مادرید گفت: رؤیای من راهنمایی تیم ملی ایتالیاست و امیدوارم که در آینده این رؤیا برایم محقق گردد، چرا که دوست دارم به همراه آتزوری یک بار قهرمان جام دنیای شوم.

آنچلوتی در دوران مربیگری خود هرگز راهنمایی یک تیم ملی را برعهده نداشته است. او در حالی به راهنمایی آتزوری امیدوار است که این تیم در حال حاضر تحت راهنمایی آنتونیو کونته قرار گرفته است و سرمربی پیشین یوونتوس تا سرانجام رقابت های یورو 2016 با آتزوری قرارداد دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 470

به "آنچلوتی: راهنمایی تیم ملی ایتالیا رؤیای من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: راهنمایی تیم ملی ایتالیا رؤیای من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید