سرخ ها شرایط یک استقلالی را بحرانی کردند؟ ، ستاره استقلالی؛ از اینجا رانده و از آنجا مانده!

به گزارش کتاب ارزان، مهاجمی که با آرزوی برگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی راهی ایران شده بود، از استقلال مانده و از تراکتور رانده شد و حالا در حسرت حضور در تمرینات یکی از این دو تیم است.

سرخ ها شرایط یک استقلالی را بحرانی کردند؟ ، ستاره استقلالی؛ از اینجا رانده و از آنجا مانده!

به گزارش خبرنگاران، تراکتور در روز جمعه و در حساس ترین بازی هفته به مصاف سپاهان می رود تا به نوعی در سرنوشت قهرمانی تاثیر داشته باشد. در این بین و طبق معمول هفته های اخیر، کاوه رضایی غایب تمرینات تراکتور است و به طور کامل و با نظر پاکو خمس از لیست تیم کنار گذاشته شده است. مهاجمی که روزی سودای قهرمانی در یک لیگ اروپایی یعنی بلژیک را داشت و حالا تا پایان فصل نمی تواند برای تیمش حتی یک دقیقه به میدان برود.

درخشش های متوالی در ذوب آهن و استقلال باعث شد پای مهاجم خوش تکنیک آبی ها به اروپا باز شود و این مهاجم در سال 2017 راهی بلژیک شود. رضایی در شارلوا هم درخشید تا قهرمان بلژیک یعنی کلوب بروخه حاضر شود با 5 میلیون یورو، مهاجم ایرانی شارلوا را جذب کند و گران ترین انتقال وقت ژوپیتر لیگ را رقم بزند. البته این انتقال برای رضایی خوش یمن نبود و دوران افت مهاجم تیم ملی از همان فصل آعاز شد.

او دوباره قرضی به شارلوا برگشت اما نتوانست مانند قبل باشد و انتقال به یک تیم درجه 2 بلژیکی به نام اودهورلی لوون اولین تصمیم اشتباه رضایی بود. اودهورلی لوون هم نتوانست رضایی را از آن باتلاقی که گیر افتاده نجات دهد و کاوه تصمیم به بازگشت به ایران بعد از 5 سال گرفت.

رضایی به استقلال بازگشت اما به دلیل پر بودن لیست آبی ها نمی توانست قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کند؛ انتخابی که بدون حواس جمعی رضایی و مدیربرنامه هایش رخ داد و البته اشتباه بعدی مهاجم آن روزهای تیم ملی را رقم زد؛ با توافق استقلال و تراکتور، این مهاجم به تبریز رفت و بعد از عملکرد تقریبا مناسب در لباس تراکتور، رضایی تصمیم گرفت قراردادش را با تراکتور فسخ کند و به استقلال بازشود. فدراسیون فوتبال این اجازه را به او نداد و کاوه نتوانست آبی پوش شود. البته او با این تصمیم اشتباه پل های پشت سرش را هم خراب کرده بود و پاکو خمس در 23 بهمن اظهار داشت که او دیگر جایی در لیست تراکتور ندارد.

نزدیک 2 ماه از تصمیم سرمربی اسپانیایی تراکتور می گذرد و رضایی جایی حتی در تمرینات این تیم هم ندارد. او با وجود دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت، در 6 بازی دو گل برای تراکتور به ثمر رساند تا عمکرد بدی نداشته باشد. سریال تصمیمات اشتباه رضایی سبب شد او این روزها خانه نشین باشد و نتواند حتی با تیم تمرین کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2257

به "سرخ ها شرایط یک استقلالی را بحرانی کردند؟ ، ستاره استقلالی؛ از اینجا رانده و از آنجا مانده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخ ها شرایط یک استقلالی را بحرانی کردند؟ ، ستاره استقلالی؛ از اینجا رانده و از آنجا مانده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید