ارسال پیامک برای بدهکاران آزادراهی

به گزارش کتاب ارزان، معاون وزیر راه و شهرسازی از ارسال پیامک از سوی پلیس راه برای رانندگانی که عوارض آزادراه های الکترونیکی را پرداخت نکرده اند اطلاع داد و گفت: شرایط پرداخت عوارض الکترونیکی بهتر شده است.

ارسال پیامک برای بدهکاران آزادراهی

به گزارش خبرنگاران، خیرالله خادمی - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور- در تبادل نظر با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس تفاهم نامه ای که بین وزارت راه و شهرسازی به پلیس راه امضا شده است برای رانندگانی که از آزادراه های الکترونیکی، استفاده نموده اما عوارض شان را پرداخت نمی نمایند، توسط پلیس راه پیامک ارسال می گردد.

وی با اشاره به این که پس از ارسال این پیامک ها شرایط پرداخت عوارض الکترونیکی از سوی مردم بهتر شده است، گفت: به زودی جلسه نهایی در این زمینه برگزار شده و معین خواهد شد که چه تعداد از مردم مشمول این جریمه خواهند شد. البته این اطلاعات در اختیار پلیس راه قرار دارند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه دقیقاً معین است رانندگان چندبار و از کدام آزادراه ها استفاده نموده اند و بر این اساس چه میزان بدهی به آزادراه های الکترونیکی دارند، گفت: اگر این طرح به نتیجه برسد مسلماً آزاد راه های دیگر نیز برای الکترونیکی کردن عوارض شان و برداشتن باجه های عوارضی اقدام خواهند کرد و نسبت به این طرح استقبال بیشتری نشان می دهند.

خادمی درباره آخرین شرایط الکترونیکی شدن آزادراه تهران - شمال نیز اظهار کرد: متولیان آزادراه تهران شمال از ابتدا برای الکترونیکی کردن عوارض شان پیشقدم شده بودند اما عوارض آن ها پرداخت نمی شد اما اگر به این نتیجه برسند که عوارض آزادراهی به وسیله سیستم الکترونیکی قابل استحصال است، مسلما دوباره پرداخت عوارض آزادراه تهران شمال و دیگر آزادراه های کشور الکترونیکی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1313

به "ارسال پیامک برای بدهکاران آزادراهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال پیامک برای بدهکاران آزادراهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید