استان فارس آماده میزبانی رویدادهای جهانی است

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران/فارس استاندار فارس گفت که این استان از هر لحاظ آمادگی میزبانی رویدادهای جهانی در حوزه ورزش و جوانان را دارد.

استان فارس آماده میزبانی رویدادهای جهانی است

عنایت الله رحیمی در ملاقات با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توسعه و تجهیز اماکن ورزشی استان فارس براساس اهداف برنامه راهبردی ورزش استان و برای تحقق چشم انداز 1400، دنبال شده است، گفت: توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در کنار ظرفیت هایی همچون اماکن تاریخی فرهنگی و گردشگری و زیرساخت های مربوطه، زمینه آمادگی فارس برای میزبانی رویدادهای بزرگ بین المللی و ملی را فراهم نموده است.

وی با اشاره به اینکه طی 6 ماه آینده، فارس میزبانی 12 رویداد ملی و بین المللی را عهده دار است، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی برای توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، به عنوان یک ضرورت اجتماعی، مساعدت و حمایت ویژه وزرات ورزش و جوانان از فارس، موفقیت این برنامه ها را تضمین خواهد نمود.

استاندار فارس همچنین به خواستار دستور وزیر ورزش برای تسریع عملیات اجرایی استادیوم 6 هزار نفری شیراز شد و با اشاره به احداث 10 چمن مصنوعی روستایی در شهرستان شیراز، 10 چمن مصنوعی روستایی در شهرستان جهرم، 15 چمن مصنوعی در شهرستان های لامرد و مهر با دستور وزیر ورزش، گفت: تکمیل این پروژه ها نیازمند دستور لازم برای پرداخت مطالبه 5 هزار میلیون ریالی پیمانکاران است.

استاندار فارس همچنین خواستار توجه بیش از پیش وزارت ورزش و جوانان به امور ورزش و جوانان فارس در قالب زیرساخت ها، هیئت های ورزشی، باشگاه ها، تیم ها و سازمان های مردم نهاد شد.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این ملاقات، پیشرفت های استان فارس در زمینه ایجاد زیرساخت های ورزشی را در خور قدردانی دانست.

سلطانی فر آمادگی وزارت ورزش و جوانان را برای تحقق اهداف فارس در این حوزه اظهار داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 665

به "استان فارس آماده میزبانی رویدادهای جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان فارس آماده میزبانی رویدادهای جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید