اسلامی: فدراسیون از اعتماد به جوان ها ضرر نخواهد کرد

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - مربی تیم ملی کشتی آزاد از فرایند جوان گرایی در تیم ملی حمایت کرد.

اسلامی: فدراسیون از اعتماد به جوان ها ضرر نخواهد کرد

اباذر اسلامی مربی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه کرد: ابتدا جای قدردانی دارد که فدراسیون کشتی و کادر فنی به من اعتماد و اطمینان کرده و بعنوان مربی بنده را به اردوی تیم ملی کشتی دعوت کردند.

قهرمان کشتی ارتش های جهان شرح داد: چندین سال بعنوان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان دست یافتم و در تورنمنت های مختلف هم پیروز عمل کردم اما با توجه به ترافیک سنگینی که در وزن 97 کیلوگرم تیم ملی وجود داشت، فرصت لازم برای نشان دادن شایستگی هایم به دست نیامد اما اینجا بعنوان مربی می توانم با نشان دادن توانمندی هایم، به حق خود برسم.

اسلامی گفت: از اینکه فدراسیون کشتی و کادر فنی این اعتماد و اطمینان را به بنده برای حضور بعنوان مربی در تیم ملی بزرگسالان را کرد، خوشحالم و قطعا کشتی ایران از دعوت جوانان چه بعنوان کشتی گیر چه بعنوان مربی در اردوهای تیم های ملی ضرر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: فکر می کنم فدراسیون کار بزرگی را در این زمینه انجام و شهامت به خرج داد، شاید نقدها زیادی شود اما قطعا این تصمیم بدون دلیل نبوده و به رزومه ما توجه شده و فدراسیون نتیجه کار خودر را با تجربه ای که ما می توانیم در کنار سایر بزرگان کسب کنیم در سال های آینده خواهد دید.

اسلامی در مورد شرایط تمرینات کشتی گیران گفت: در ابتدای اردوها، شرایط بدنی تمامی کشتی گیران مورد بررسی قرار گرفت و هرکس با شرایط خاص خود تمرین می کند. من هم در کنار کمک به سرمربی تیم ملی، بیشتر تمرکزم روی اوزان 97 و 125 کیلوگرم است و امیدوارم که در مدت زمان کمی که در اختیار داریم، بتوانیم کشتی گیران را به آمادگی مطلوبی برای حضور در رقابت های جهانی برسانیم.

وی در مورد رقابت های بین المللی کشتی الکساندر مدوید بلاروس گفت: از اینکه فدراسیون با توجه به هزینه های بالا، تمام تلاش خود را برای اعزام تیم های کشتی به رقابت های بین المللی می کند تشکر می کنم. این رقابت ها برای من و بهنام احسان پور بعنوان مربی اولین تجربه بین المللی بود و خیلی چیزها یاد گرفتیم. به نظرم حضور کشتی گیران و مربیان در رقابت های بین المللی بسیار مفید و سازنده است و می تواند به پیروزیت آن ها در رقابت های بزرگتر کمک کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1831

به "اسلامی: فدراسیون از اعتماد به جوان ها ضرر نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: فدراسیون از اعتماد به جوان ها ضرر نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید