افتتاح بزرگ ترین رستوران زیر آب دنیا در تایلند

به گزارش کتاب ارزان، پوکت یکی از پرگردشگرترین مقاصد تایلند به شمار می رود، اما مطمئناً با افتتاح رستوران انداسی به عنوان بزرگ ترین رستوران زیرآبی دنیا، شهرت و معروفیتش بیشتر خواهد شد.

افتتاح بزرگ ترین رستوران زیر آب دنیا در تایلند

با تور 7 روزه تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

رستوران انداسی (andasi)، بزرگ ترین رستوران زیرآبی جهان و بزرگ ترین بار زیرآبی آسیا در پوکت افتتاح شد.

این رستوران در آکواریوم پوکت قرار گرفته است که به تازگی فعالیت خود را شروع نموده است و بزرگ ترین و جدیدترین آکواریوم تایلند به شمار می گردد. میزهای غذا در وسط آکواریومی با حدود 50 هزار نوع حیوان آبزی از بیش از 300 گونه قرار گرفته اند.

پروژه رستوران انداسی و آکواریوم پوکت برعهده شرکت سنترال پاتانا بوده و این آکواریوم را با الهام از اساطیر تایلندی طراحی نموده اند که به هفت بخش تقسیم می گردد، از جمله بخش هایی که به گونه های آب شیرین، پنگوئن ها و سمورهای دریایی اختصاص دارد. در آکواریوم پوکت همچنین اولین موزه هنری واقعیت افزوده جهان نیز به چشم می خورد.

دکتر ناتاکی تانگپونسینتانا (Nattakit Tangpoonsinthana)، معاون اجرایی بازاریابی شرکت سنترال پاتانا، می گوید:

از افتتاح رسمی آکواریوم پوکت که بزرگ ترین آکواریوم جهان محسوب می گردد و همین طور رستوران انداسی به عنوان بزرگ ترین رستوران زیرآبی جهان و اولین بار زیرآبی آسیا، بسیار خرسندیم. این دو بخش مانند آخرین قطعات پازلی هستند که جاذبه های در سطح جهانی پوکت را تکمیل نموده اند و اکنون به طور کامل آماده استقبال از گردشگران سراسر جهان هستند. ما اطمینان داریم که آکواریوم پوکت به زودی به یکی از جاذبه های اصلی پوکت تبدیل خواهد شد. این جاذبه مدرن، صندلی پوکت را به یک مقصد ساحلی جهانی تبدیل می نماید و درعینِ حال، باعث رشد مالی و صنعت گردشگری پوکت و تایلند خواهد شد.

اگر شما هم مشتاق سفر به پوکت و بازدید از رستوران و آکواریوم جدید آن هستید می توانید به یاری خبرنگاران قیمت تور پوکت آژانس های مسافرتی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و تور موردنظرتان را با پایین ترین قیمت بخرید.

منبع: کجارو / globaltravelerusa.com
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 652

به "افتتاح بزرگ ترین رستوران زیر آب دنیا در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بزرگ ترین رستوران زیر آب دنیا در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید