افزایش 40 درصدی پروازهای فرودگاه مشهد در ایام عزاداری سید الشهدا (ع)

به گزارش کتاب ارزان، دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: تعداد پروازهای فرودگاه مشهد مقدس بین 30 تا 40 درصد در زمان عزاداری امام حسین (ع) افزایش داشته تا مسئله ای برای زائران به وجود نیاید.

افزایش 40 درصدی پروازهای فرودگاه مشهد در ایام عزاداری سید الشهدا (ع)

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: با توجه به افزایش حجم مسافران ورودی به مشهد مقدس تعداد پروازهای روزهای عزاداری و تا انتها زمان برگشت افراد بین 30 تا 40 درصد افزایش داشته و مسئله ای برای جابه جایی آنها به وجود نیامده است .

وی توضیح داد: تعداد مسافران ورودی با توجه به تعطیلات دوران عزاداری افزایش داشته و برای بازگشت آنها نیز تعدادی پرواز به برنامه قبلی اضافه شده است.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی اظهار داشت: بیشترین افزایش پروازهای فوق العاده در راستا تهران به مشهد بوده که بیشترین درخواست در آن وجود داشته است.

فرقانی با اشاره به شروع اجرای رسمی طرح مبدأ به مبدأ در مشهد مقدس، گفت: با توجه به ازدحام زائران در زمان مراسم عزاداری سیدالشهدا این طرح هم اکنون اجرایی نشده و به پس از ایام دهه آخر صفر موکول شده است.

وی تأکید کرد: برای دوران عزاداری تمام تمهیدات برای ورود مسافران به صورت کامل اندیشیده شده و افراد می توانند با مراجعه به آژانس های درای مجوز تمام اقدامات مورد احتیاج را ساماندهی نمایند و احتیاجی به مراجعه به واحدهای فروش بلیط غیرمجاز و یا خانه های شخصی برای اسکان وجود ندارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 805

به "افزایش 40 درصدی پروازهای فرودگاه مشهد در ایام عزاداری سید الشهدا (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 40 درصدی پروازهای فرودگاه مشهد در ایام عزاداری سید الشهدا (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید