اعزام هوایی عتبات برقرار است ، ثبت نام حج تمتع از بهمن ماه

به گزارش کتاب ارزان، مدیر حج و زیارت گلستان گفت: در حال حاضر اعزام به عتبات عالیات به صورت هوایی انجام می گردد و زمانی که امنیت کامل مرزها برقرار گردد، اعزام زمینی هم راه اندازی خواهد شد.

اعزام هوایی عتبات برقرار است ، ثبت نام حج تمتع از بهمن ماه

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، سیدعلی میرقاسم پور اظهار کرد: سازمان حج و زیارت برای اعزام زمینی زائران آمادگی کامل دارد ولی هنوز شورای عالی امنیت ملی اجازه اعزام زمینی را نداده است.

میرقاسم پور گفت: گلستانی هایی که تصمیم به اعزام هوایی دارند می توانند با در دست داشتن گذرنامه ای که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد، به یکی از 48 دفتر زیارتی و یا شرکت مرکزی خدمات زیارتی در استان مراجعه نمایند.

وی شرح داد: هزینه اعزام هم بسته به نوع پرواز، بین 3 میلیون و 700 تا 3 میلیون 800 هزار تومان بوده و اقامت هم یک هفته ای خواهد بود.

میرقاسم پور اضافه نمود: با اطلاع از اینکه پرواز به فرودگاه نجف صورت گرفته و زائران برای برگشت هم باید به همین فرودگاه مراجعه نمایند باید توجه داشت که پرواز از ایران فقط از دو فرودگاه تهران و مشهد انجام می گردد.

وی همچنین در خصوص ثبت نام حج تمتع گفت: شرایط ثبت نام زائران فراهم شده و احتمالاً ثبت نام در بهمن ماه انجام می گردد.

میرقاسم پور اعلام کرد: مقدمه ثبت نام این است که زائران باید وارد سامانه رزرو حج تمتع شده و اطلاعات خود را به روزرسانی نمایند.

وی گفت: تا به امروز 10 هزار گلستانی در این سامانه اطلاعات خود را به روز نموده و اولویت ثبت نام حج هم با کسانی خواهد بود که در این سامانه ثبت نام نموده باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 722

به "اعزام هوایی عتبات برقرار است ، ثبت نام حج تمتع از بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام هوایی عتبات برقرار است ، ثبت نام حج تمتع از بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید