اولین پرواز جهت مشهد ، کازان تابستان سال جاری انجام می گردد

به گزارش کتاب ارزان، پرواز مشهد به کازان

جمهوری تاتارستان یکی از جمهوری های روسیه است و مرکز آن شهر کازان است. در همایشی که دوشنبه شب به منظور آشنایی با گردشگری روس و آژانس های مسافرتی تاتارستان برگزار گردید و به گفته رئیس کمیته گردشگری جمهوری تاتارستان برای توسعه گردشگری بین ایران و تاتارستان قرار است از تابستان سال جاری پرواز مشهد به کازان به صورت مستقیم انجام گردد. برای اطلاع از جزییات خبر با خبرنگاران همراه شوید.

اولین پرواز جهت مشهد ، کازان تابستان سال جاری انجام می گردد

اولین پرواز

در همایش برگزار شده در دوشنبه شب قرار شد برای توسعه جهانگردی بین منطقه ها پرواز مشهد به کازان راه اندازی گردد و بدین گونه شاهد افزایش حضور جهانگردان تاتار در ایران و جهانگردان ایرانی در تاتارستان خواهیم بود. به گفته سرگی ایوانف: اقدامات لازم برای برقراری پرواز مذکور به وسیله نهادهای مختلف در حال اجرا است و ظرفیت اولین پرواز از ایران به سمت تاتارستان 150 نفر خواهد بود که این تعداد در هر پرواز تا 300 نفر قابل افزایش است.

تاتارستان کشوری مسلمان است و تفاهم نامه تقویت و توسعه همکاری محبت آمیز درازمدت بین طرفین در زمینه جهانگردی، ترویج ظرفیت های جهانگردی بین جمهوری تاتارستان و خراسان رضوی، تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه سرمایه گذاری برای هتل سازی و سمینارهای موضوعی، تبادل ویزا، برپایی نمایشگاه تخصصی در حوزه های جهانگردی، برگزاری تورهای جهانگردی و تخصصی سلامت در بهمن سال گذشته به امضای طرفین رسد.

برای پیشبرد این اهداف اولین پرواز مشهد به کازان و برعکس صورت می گیرد و جهانگردان ایرانی که به این سفر می فرایند می توانند با استفاده از خدمات جهانگردی از سایر شهرهای روسیه از جمله مسکو و سن پطرزبورگ بفرایند و از جاذبه های دیدنی این شهرها نیز بازدید نمایند.

ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی خراسان رضوی گفت: ایران با جمهوری تاتارستان مشترکات تاریخی، فرهنگی و اسلامی و ارتباطات عمیقی دارد و بعلاوه خراسان رضوی مبادلات تجاری خود با این جمهوری را توسعه داده، لذا در نظر است با تقویت این روابط و معرفی جاذبه های جهانگردی این استان و تاتارستان بتوان تبادل جهانگرد را افزایش داد.

جام جهانی در کازان با خبرنگاران

سال جاری تابستان جام جهانی فوتبال در کشور روسیه برگزار می گردد. تیم ایران توانست مقتدارنه به این جام جهانی راه یابد و قرار است در یکی از قدرتمندترین گروه ها بازی های مملو از هیجان را به نمایش بگذارد. تیم ملی ایران یکی از بازی های خود را در شهر کازان برگزار می نماید. اگر علاقه مند به سفر به روسیه و شهر کازان هستید تا بتوانید از تیم ایران طرفداری کنید و در عین حال از سفری مجذوب کننده به کشور روسیه لذت ببرید می توانید از تورهای ویژه جام جهانی خبرنگاران بهره ببرید. در این تورها نیازی نیست که نگران تهیه بلیط 3 بازی هیجان انگیز ایران باشید زیرا که بلیط معتبر MHX هر سه بازی در برترین نقاط ورزشگاه به وسیله شرکت برای شما تهیه خواهد شد. اگر علاقه مند به داشتن تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در زندگی خود هستید پیشنهاد می کنیم این تور را از دست ندهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2054

به "اولین پرواز جهت مشهد ، کازان تابستان سال جاری انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پرواز جهت مشهد ، کازان تابستان سال جاری انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید