سال جاری می توانید گوشی های ارزان قیمتی بخرید که وای فای 6 دارند

به گزارش کتاب ارزان، در سال های اخیر، گوشی های میان رده پیشرفت بسیار زیادی داشتند و از جنبه های مختلفی فاصله خود را با گوشی های رده بالا و پرچم دار کاهش دادند.

سال جاری می توانید گوشی های ارزان قیمتی بخرید که وای فای 6 دارند

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

این روزها، بسیاری از کاربران نه تنها در ایران بلکه سراسر جهان چشم به گوشی های میان رده برندها دارند و کمتر سراغ خرید گوشی های گران قیمت و پرچم دار آن ها می فرایند.

آمارهای فروش جهانی گوشی موبایل هم این واقعیت را تایید می نماید که بازار اسمارت فون های رده متوسط داغ تر از پرچم دارها است.

بیشتر بخوانید: برای استفاده از وای فای 6 به چه چیزهایی احتیاج داریم؟

شما با 400 الی 500 دلار می توانید گوشی تلفن همراهی خریداری کنید که غالب فناوری ها و ویژگی های گوشی های رده بالا را دارد. از نظر کارایی و قدرت پردازشی، دوربین، عمر باتری، طراحی، فناوری های به روز و اپلیکیشن ها چیزی از پرچم دارها کم ندارد.

حتی اکنون ما در سال 2020 شاهد گوشی های میان رده 5G هستیم. یعنی مردم می توانند گوشی خریداری نمایند که به شبکه های موبایل فایوجی متصل می گردد.

وای فای 6 روی میان رده های 2020

کوالکام از جدیدترین تراشه های موبایل میان رده خود رونمایی نموده است که باعث هیجان انگیزتر شدن این بازار شده و نوید عرضه میان رده هایی بهتر در آینده ای نزدیک را می دهد.

کوالکام از سه پردازنده موبایل اسنپدراگون 460، 662 و 720G رونمایی نموده است و برای ما مهم ترین ویژگی آن ها، پشتیبانی از وای فای 6 است.

به زبان دیگر، میان رده های معرفی شده در نیمه دوم سال 2020 به جدیدترین استاندارد شبکه های بی سیم وای فای مجهز هستند و می توانند حداقل سه برابر سریع تر از گوشی های یک نسل پیش خود تبادل اطلاعات داشته باشند.

همان طور که در دیاگرام این پردازنده ها مشاهده می کنیم؛ همگی به مودم های 4G LTE مجهز شدند ولی تراشه 720G با داشتن مودم X15 از بالاترین سرعت دانلود و آپلود برخوردار است. گوشی های مجهز به این تراشه می توانند تا 800 مگابیت دانلود و تا 150 مگابیت آپلود داشته باشند.

تراشه های اسنپدراگون 460 و 662 به مودم X11 مجهز هستند و سرعت دانلود آن ها 390 مگابیت و سرعت آپلود آن ها 150 مگابیت شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین اسمارت فون های وای فای 6 در سال 2019

هر سه این تراشه های موبایل به استاندارد وای فای 802.11ax-ready مجهز شدند که به نام Wi-Fi 6 Ready شناخته می شوند. افزوده شدن عبارت Ready به این استاندارد و آوردن آن در مشخصات وای فای تراشه ها به معنای استفاده از نسخه پیش نویش یا Draft استاندارد 802.11ax یا وای فای 6 است.

جالب است بدانید که در تراشه معروف و قدرتمند اسنپدراگون 855 که روی غالب پرچم دارهای اندرویدی از جمله گلسی اس 10 نصب شده؛ باز هم از استاندارد Wi-Fi 6 Ready استفاده شده است.

نباید انتظار داشته باشید سرعت وای فای گوشی های میان رده مجهز به این تراشه ها هم پای روترهای بی سیم یا اسمارت فون های رده بالا باشد ولی پشتیبانی از وای فای 6 و بهره گیری از فناوری ها و تکنیک های این استاندارد بسیار اهمیت دارد و به شما اجازه می دهد به یک وای فای 6 و روترهای وای فای 6 متصل شوید.

شرکت لینک سیس در نمایشگاه CES سال جاری از یک دستگاه فوق العاده رونمایی کرد. یک مودم 5G داخلی که به وای فای 6 مجهز است. یعنی داشتن هر…

با شروع نمایشگاه CES سال جاری در امریکا، شاهد معرفی نسل تازه ای از روترهای وای فای 6 و مش وای فای توسط شرکت های مختلف هستیم. دی لینک نخستین شرکتی…

موسسه Wi-Fi Alliance که متولی توسعه استانداردهای وای فای است؛ از استاندارد و پروتکل جدیدی به نام Wi-Fi 6E پرده برداری کرد. Wi-Fi 6E استاندارد جدید وای فای…

کمی سخت است درباره این مقایسه حرف بزنیم چون باید از چند منظر و دیدگاه به طور مفصل صحبت کنیم؟ استانداردها و چشم اندازهای جهانی یک…

شرکت کوالکام از جدیدترین پردازنده اسنپدراگون خود برای گوشی های موبایل پرچم دار رونمایی نموده است. ما با پردازنده های اسنپدراگون 845 و اسنپدراگون 855 آشنا شدیم و…

وای فای 6 به جریان اصلی شبکه های بی سیم در جهان بدل شده است. روترهای وای فای 6 وارد بازار شده اند و گوشی های وای فای 6 نیز به تدریج…

شرکت ها کم کم در حال معرفی روترهای وای فای 6 میان رده و ارزان قیمت خود برای کاربران خانگی هستند. معمولا برندها سعی می نمایند محصولات پرچم دار و رده بالای…

زمان مهاجرت بزرگ در وای فای فرا رسیده است. پس از سلطنت چندین ساله روترهای AC بر بازار شبکه های بی سیم، سال 2019 زمان عرضه روترهای وای فای…

منبع: شبکه چی
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 732

به "سال جاری می توانید گوشی های ارزان قیمتی بخرید که وای فای 6 دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری می توانید گوشی های ارزان قیمتی بخرید که وای فای 6 دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید