بازگشت کلوچه دارچینی ، اجرای دوباره یک نمایش پس از 5 سال

به گزارش کتاب ارزان، کلوچه دارچینی که در سال 93 در مرکز فراوری تئاتر کانون پرورش فکری و همچنین سینما تئاتر کانون اجرا شد و مورد استقبال خانواده ها نهاده شد قراراست دوباره به کارگردانی مریم کاظمی روی صحنه برود.

بازگشت کلوچه دارچینی ، اجرای دوباره یک نمایش پس از 5 سال

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، نمایش کلوچه دارچینی که اولین بار در سال 93 با بازی حسین محب اهری در مرکز فراوری تئاتر کانون به اجرا در آمده بود، قرار است یک بار دیگر به سفارش کانون و کارگردانی مریم کاظمی از بهمن 98 در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان روی صحنه برود.

مریم کاظمی درباره اجرای مجدد این نمایش شرح داد: قرار است بهمن و اسفند 98 نمایش کلوچه دارچینی را مجددا اجرا کنیم و گروه این روزها برای اجرا آماده می گردد. وی با اشاره به نقش آقای کوکو که پیش از این حسین محب اهری آن را بازی می کرد درباره تغییر در کستینگ بازیگران نمایش گفت: بین 50 تا 70 درصد تغییر داریم چون غیر از حسین محب اهری عزیز، بازیگران نقش های نمک و فلفل هم عوض شده اند و بازیگران جدید به گروه آمده اند. همین طور نقش های خانوم و آقا و پرده ها تغییر نموده اند وطبق روال همیشگی گروه تئاتر مستقل همه بازیگران همزمان تمرین می نمایند و آمادگی اجرای نقش های مختلف را دارند.

این کارگردان تئاتر که در چند پروژه اخیرش از حضور بچه ها و نوجوانان در بخش هایی از اجرا استفاده نموده درباره این نمایش نیز شرح داد: تعدادی از هنرجویان بازیگری آکادمی تئاتر مستقل قراراست تجربه روی صحنه رفتن را داشته باشند. نقش پرده های نمایش که جان بخشی شده است را هنرجویان با همراهی مربیان بازی خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 616

به "بازگشت کلوچه دارچینی ، اجرای دوباره یک نمایش پس از 5 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت کلوچه دارچینی ، اجرای دوباره یک نمایش پس از 5 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید