بازیگر بچه مهندس مهمان دست در دست می گردد

به گزارش کتاب ارزان، برنامه دست در دست امشب میزبان بهنام شرفی بازیگر جوان کشورمان و ایفاگر نقش ناصر فیض در سریال بچه مهندس خواهد بود.

بازیگر بچه مهندس مهمان دست در دست می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه دست در دست امشب یکشنبه 19 اردیبهشت در تبادل نظریی با بهنام شرفی به موضوع همدلی در این روز های کرونایی و صحبت درباره بخش های چالش برانگیز زندگی حرفه ای این بازیگر جوان می پردازد.

بهنام شرفی با بازی در سریال سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی به شهرت رسید و در ادامه با بازی در سریال کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی که نوروز 99 از شبکه دو روانه آنتن شد، بیشتر شناخته شد. این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به تازگی در نقشی متفاوت در سریال بچه مهندس ایفای نقش نموده و علاوه بر نقشی که در یک فیلم کوتاه به کارگردانی سعید روستایی ایفا نموده در صحنه تئاتر نیز کارنامه پرباری دارد.

مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان و چهره های شناخته شده و نخبگان جوان و نیرو های جهادی به دست در دست می آیند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه های اصلی مردم، کرونا و ... با هم تبادل نظر می نمایند.

دست در دست کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه نمایندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت آدینه ها بعد از مسابقه محاکات و شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از تبادل نظری ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 در جدول پخش برنامه های شبکه دو سیما قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1663

به "بازیگر بچه مهندس مهمان دست در دست می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر بچه مهندس مهمان دست در دست می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید