مجذوب کننده ترین مرد دنیا در سال 2021 را بشناسید !

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران : پائول راد مجذوب کننده ترین مرد دنیا در سال 2021 میلادی انتخاب شد.

مجذوب کننده ترین مرد دنیا در سال 2021 را بشناسید !

در دنیا اتفاقات زیادی می افتد اما بعضی از این اتفاقات در دنیا ماندگار می گردد. مانند انتخاب برترین ها در هر زمینه ای که در دنیا رکورد می زنند و به اصطلاح در گینس ثبت می شوند. یکی از این موارد انتخاب مجذوب کننده ترین مرد در دنیا است که در امسال میلادی پائول راد به عنوان مجذوب کننده ترین مرد دنیا انتخاب شد.

هرساله نزدیک به ماه های انتهای سال میلادی مجله People مجذوب کننده ترین مرد و زن دنیا را انتخاب می نماید. امسال نیز این رخ داد و پائول راد بازیگر مشهور هالیوودی به عنوان مجذوب کننده ترین مرد دنیا انتهاب شد. در پرشین وی درباره آن صحبت می کنیم.

انتخاب مجذوب کننده ترین مرد دنیا

مجله People که هر سال یک نفر را به عنوان مجذوب کنندهترین مرد زنده سال اعلام می نماید امسال پائول راد بازیگر 52 ساله را به این عنوان معرفی کرد.

حالا پائول در کنار افرادی از جمله برد پیت،کریس همسورث،جورج کلونی و فرد سال پیش یعنی مایکل بی جوردن این لقب را دریافت نموده.

پائول راد از خوش اخلاق های هالیوود

پائول بعلاوه به عنوان یکی از خوش اخلاق ترین افراد هالیوود شناخته می گردد و بسیاری اینکه او از 25 سالگی تا کنون چهره تقریبا ثابتی داشته را مورد توجه قرار دادند.

پائول بازیگر نقش Ant Man و یکی از بازیگران سریال Friends است که محبوبیت بسیاری در هالیوود دارد.

بد نیست درباره پائول راد بیشتر بدانید

پل استیون راد زاده 6 آوریل 1969 هنرپیشه آمریکایی است. از فیلم های او می توان به کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی و انتقام جویان:انتها بازی اشاره کرد.

او در اول در فیلم های کمدی نقش آفرینی می کرد و با فیلم هایی همانند بی-سرنخ،تابستان داغ و نمناک آمریکایی، باکره چهل ساله، بهم ریخته،فراموش کردن سارا مارشال، ناهار برای احمق ها، رول مدلز،پلیس های جن-وای و دوستت دارم، مرد شناخته می گردد.

پائول راد در سریال تلویزیونی کمدی

در تلویزیون، او بیشتر به خاطر نقشش در سریال تلویزیونی کمدی شبکه ان بی سی،دوستان در نقش مایک هانیگان دوست پسر فیبی بوفی که بعداً با او ازدواج می نماید،شناخته می گردد.

اوایل زندگی پائول راد

راد در پسیک، نیوجرسی از پدر و مادری انگلیسی یهودی زاده شد و در 13 سالگی نیز بت میتصوا (عملی که در دین یهودی نوجوانان 13 ساله باید مطابق به کتاب مقدس انجام دهند) نیز انجام داده بود.نام خانوادگی اصلی او رادنیتزکی می باشد که بعداً به وسیله پدربزرگش به راد تغییر داده شد.

منبع : پرشین وی

منبع: رکنا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1967

به "مجذوب کننده ترین مرد دنیا در سال 2021 را بشناسید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین مرد دنیا در سال 2021 را بشناسید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید