بازی اکشن تازه هنر شمشیر زنی آنلاین برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش کتاب ارزان، شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) بازی هنر شمشیر آنلاین: آخرین یادآوری (Sword Art Online: Last Recollection) را برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر معرفی کرد. این بازی در سال 2023 عرضه خواهد شد و دارای حالت های مختلف خواهد بود. حالت آفلاین بازی از یک بازیکن و آنلاین آن از 4 بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی خواهد نمود.

بازی اکشن تازه هنر شمشیر زنی آنلاین برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

مجموعه هنر شمشیر آنلاین در اصل یک سری کتاب هستند. از این کتاب ها موارد جانبی زیادی از جمله انیمه و بازی ساخته شده است. انیمه های این مجموعه نیز به شدت پرطرفدار بوده و به نوعی عامل محبوبیت آن است. در کنار آن عناوین بازی هنر شمشیر نیز هواداران زیادی داشته و از این رو بسیاری از افراد از خبر ساخت عنوان بعدی این مجموعه راضی هستند.

بازی آخرین یادآوری بر اساس انیمه جنگ زیرزمین (War of Underworld) است. با این حال یک داستان تازه با چالش های مختلف است. قهرمان بازی کریتو (Kirito) نام داشته و به همراه دوستان در پی یافتن اسرار این بازی هستند. بازیکنان باید شوالیه تاریکی (Dark Knight) را یافته و بتوانند در مبارزات تاریکی دوام بیاورند.

عنوان آخرین یادآوری در زمان 10 سالگی مجموعه هنر شمشیر آنلاین طراحی معرفی شده است. بازیکنان می توانند در این عنوان خاطرات خود را مرور نموده و باری دیگر کاراکترهای مورد علاقه خود را ببینند. آخرین یادآوری برای کنسول های نسل 9 هم عرضه خواهد شد. همینطور اینکه برای این دستگاه ها بهینه شده تا کاربران از آن لذت ببرند.

داستان بازی در خصوص یک جهانی مجازی به نام جهان زیرین (Underworld) است. این جهان در حال نابودی بوده ولی در سرانجام یک ماجراجویی تازه در آن نهفته است. یک سرزمین شیطانی به نام سرزمین تاریکی (Dark Territory) در اینجا وجود داشته و تنها قوی ترین افراد توانایی دوام آوردن در آن را دارند. حال کریتو و دوستانش در کوشش هستند تا در این چالش پیروز شوند.

در جهانی بازی یک جنگ در حال وقوع است. بازیکنان باید کوشش نمایند تا در این مبارزه پیروز شده و از این شرایط زنده بیرون بیایند. دروازه های سرزمین تاریک باز شده و حال امپراطوری انسان ها باید با دشمنان مقابله نمایند. در این میان یک شوالیه از تاریکی برخواسته و در پی نابودی این جهان است.

از لحاظ داستانی همانطور که گفته شد، این بازی یک داستان خاص دارد. همینطور اینکه کاراکترهای آخرین یادآوری از عناوین قبلی بوده تا بازیکنان حس آشنا را داشته باشند. حال باید دید که پس از عرضه بازی هنر شمشیر آنلاین چگونه عمل خواهد نمود. به علت اینکه هواداران مدت زیادی است منتظر یک عنوان تازه از این مجموعه هستند.

در ادامه می توانید تریلر رونمایی Sword Art Online: Last Recollection و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2193

به "بازی اکشن تازه هنر شمشیر زنی آنلاین برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اکشن تازه هنر شمشیر زنی آنلاین برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید