بازی Judgement رسما برای پلی استیشن 4 معرفی گردید

به گزارش کتاب ارزان، بازی Judge Eyes در رویداد توکیو گیم شو سال جاری، رسما از سوی سگا برای کنسول پلی استیشن 4 رونمایی شده بود. به هنگام رونمایی بازی، سگا گفت که نسخه انگلیسی بازی را هم خارج از ژاپن عرضه خواهند کرد. سگا اسم نهایی نسخه انگلیسی بازی و محدوده زمانی عرضه آن را تعیین نموده است. قرار است این بازی به اسم Judgement در تابستان سال آینده روی پلی استیشن 4 عرضه گردد.

بازی Judgement رسما برای پلی استیشن 4 معرفی گردید

بازی Judgement توسط سازندگان مجموعه بازی های یاکوزا یعنی Yakuza Studio ساخته می گردد. از نظر روند هم با یک بازی شبیه به دیگر قسمت های یاکوزا طرف هستیم، با این تفاوت که این بار، در نقش یک وکیل قضایا را دنبال می کنیم. درست مثل یاکوزا می توان انتظار یک اکشن ماجرایی داستان-محور را از Judgement داشت؛ یک بازی که در آن قصه ای اصلی و مجموعه ای از قصه های زیاد فرعی را در شهر دنبال می کنید و در این میان هم به مبارزه تن به تن با دشمنان مشغول می شوید.

بازی قصه یک وکیل را تعریف می نماید که پس از شکست در کار خود، به یک کارآگاه خصوصی تبدیل شده و پرونده های مختلفی را قبول می نماید. از نظر قصه، بازی Judgement ربطی به مجموعه یاکوزا ندارد، ولی در همان شهر معروف کاموروچو اتفاق می افتد.

به غیر از قسمت اول مجموعه یاکوزا، یعنی بازی Yakuza روی پلی استیشن 2، هیچ شماره ای از این مجموعه صداگذاری انگلیسی نداشته است. با این حال، قرار است Judgement کاملا صداگذاری انگلیسی داشته باشد.

نکته مهم این جاست که بازی هر دو صوت انگلیسی و ژاپنی را در خود جای خواهد داد؛ طوری که می توان از این دو صداگذاری یکی را انتخاب کرد. بازی حتی دو زیرنویس متفاوت برای صوت انگلیسی و صوت ژاپنی دارد که به نسبت صدای انتخاب شده، تغییر می نماید.

می توانید در ادامه تریلری که از نسخه انگلیسی بازی Judgement منتشر شده است را ببینید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 110

به "بازی Judgement رسما برای پلی استیشن 4 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Judgement رسما برای پلی استیشن 4 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید