بانوان داور اردبیل در لیگ برتر فوتبال و فوتسال سوت می زنند

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران/اردبیل رییس هیات فوتبال استان اردبیل از دعوت سه داور بانوی اردبیلی به کلاس داوری پیش فصل لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان کشور اطلاع داد.

بانوان داور اردبیل در لیگ برتر فوتبال و فوتسال سوت می زنند

رییس هیات فوتبال استان اردبیل از دعوت سه داور بانوی اردبیلی به کلاس داوری پیش فصل لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان کشور اطلاع داد.

صمد نوتاش در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ژاله طوفانپور، سیما درازی و سولماز نقی وند داوران اردبیلی به کلاس داوری پیش فصل لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان کشور دعوت شدند.

این مسئول افزود: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، ژاله طوفانپور و سیما درازی را به کلاس داوری پیش فصل فوتبال لیگ برتر بانوان کشور و سولماز نقی وند را به کلاس داوری پیش فصل فوتسال بانوان کشور دعوت نموده تا بعد از گذراندن این دوره در لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان کشور قضاوت نمایند.

نوتاش حضور سه داور بانوی اردبیلی درسطح اول فوتبال وفوتسال بانوان کشور را نشانه رشد و توسعه داوری فوتبال و فوتسال بانوان استان برشمرد و برحمایت از این داوران تاکید نمود.

به گفته رئیس هیات فوتبال استان اردبیل، ژاله طوفانپور از سوی فدراسیون فوتبال در فهرست کاندیداهای فهرست بین المللی بود.

وی اضافه نمود: سید یعقوب حجتی، محمد شاکر، رضوان سرشار، مسلم رحیم خانی، بابک قلیزاده و مهدی نورمحمدی هم به کلاس داوری آقایان دعوت شده اند و بعد از گذراندن کلاس در لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور قضاوت خواهند کرد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل توضیح داد: یوسف افضلی داور اردبیلی فوتسال هم کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتسال کشور را با موفقیت گذرانده و هم اکنون در لیگ برتر فوتسال کشور قضاوت می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1862

به "بانوان داور اردبیل در لیگ برتر فوتبال و فوتسال سوت می زنند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بانوان داور اردبیل در لیگ برتر فوتبال و فوتسال سوت می زنند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان داور اردبیل در لیگ برتر فوتبال و فوتسال سوت می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید