تحقیر فوتبال ایران به وسیله دستیار کی روش با خوشحالی بزرگ ، مردم ایران آیا تلویزیون نداشتند؟

به گزارش کتاب ارزان، جام جهانی2022 برای ایران تمام شده اما نقد و نظرها ادامه دارد و به خصوص بعضی اظهارنظرها می تواند تندترشدن فضا را در پی بیاورد.

تحقیر فوتبال ایران به وسیله دستیار کی روش با خوشحالی بزرگ ، مردم ایران آیا تلویزیون نداشتند؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، اگرچه مدیران فدراسیون فوتبال و شخص کارلوس کی روش از زمان شکست تیم ملی در برابر آمریکا و حذف از جام جهانی هیچ چیز در خصوص عملکرد این مجموعه به زبان نیاورده اند، اما پست یکی از دستیاران سرمربی پرتغالی در شبکه های اجتماعی حسابی سروصدا کرد و شگفتی زیادی آفرید. الکساندر لوپز، مربی دروازه بان های تیم ملی و یکی از 9دستیار کی روش در پیامی نوشت: یک جام جهانی دیگر با تیم ملی ایران مثل جام جهانی2018 را تجربه کردیم. البته ما اگر در بازی آخر کمی خوش شانس تر بودیم و اگر بعضی از جزئیات را در دقایق پایانی می توانستیم رعایت کنیم، امکان داشت به گل برسیم؛ گلی که بدون شک خنده روی لبان ما می آورد و رؤیای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی را محقق می ساخت. به هرحال، ما به خاطر انجام تعهدمان و جنگندگی فوق العاده بازیکنان مان خدا را شکر می کنیم؛ بازیکنانی که جهان را به هیجان درآوردند. به خاطر قدرتی که از خودمان نشان دادیم و بعلاوه پیروزی فراموش نشدنی مقابل ولز در بازی دوم بسیار خوشحالیم. ما زمانی خودمان را نشان دادیم که کمتر کسی ما را باور داشت.

  • شگفتی حذف یک ستاره با دستپخت کی روش | پاشنه آشیل بزرگ تیم ملی در جام جهانی

اگر قرار باشد این جملات را در برترین و محترمانه ترین حالت ممکن تفسیر کنیم، باید از تعبیر نمک روی زخم بهره ببریم. ایران جام جهانی را با 2شکست در برابر 2حریف حیثیتی پشت سر گذاشت. تیم ملی در مقابل انگلیس نمایشی چنان ضعیف ارائه داد که تا سال ها از حافظه مردم ایران پاک نخواهد شد؛ مسابقه ای که از همان دقیقه اول برای تیم ملی تبدیل به یک کابوس بزرگ شد و کی روش به ناچار در توجیه آن گفت: این یک جلسه تمرینی برای ما بود. از اول هم روی بازی با انگلیس حساب نمی کردیم. با این حال، طعنه آمیز است که آمریکا درست به خاطر کسب یک امتیاز در برابر همین انگلیس به مرحله بعد صعود کرد! اینکه لوپز و شرکا به لطف اعتماد فدراسیون فوتبال ایران حضور در یک جام جهانی دیگر را تجربه کردند، حتما برای خودشان خوشایند است، اما تحقیر فوتبال ایران در کلام این مربی قابل پذیرش نیست. هیچ یک از اعضای کادرفنی بابت نتایج عذر نخواستند و حالا مربی گلرهای تیم، از خوشحالی بزرگ سخن می گوید. آن هم درحالی که ایران فقط در برابر حریف ضعیفی به نام ولز پیروز شد و البته مردم در تلویزیون های خود، عملکرد سایر نمایندگان آسیا را در جام جهانی دیدن کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 آذر 1401 بروزرسانی: 15 آذر 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2202

به "تحقیر فوتبال ایران به وسیله دستیار کی روش با خوشحالی بزرگ ، مردم ایران آیا تلویزیون نداشتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیر فوتبال ایران به وسیله دستیار کی روش با خوشحالی بزرگ ، مردم ایران آیا تلویزیون نداشتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید