با پردرآمدترین بازیگران دنیا در سال 2019 آشنا شوید

به گزارش کتاب ارزان، مجله فوربز هر سال پردرآمدترین بازیگران مرد و زن دنیا را معرفی می نماید؛ پردرآمدترین بازیگران براساس میزان درآمد آن ها از ماه ژوئن هر سال میلادی تا ماه ژوئن سال میلادی بعد معین می گردد.

با پردرآمدترین بازیگران دنیا در سال 2019 آشنا شوید

بد نیست حال که به روزهای پایانی سال میلادی 2019 نزدیک می شویم نگاهی داشته باشیم به فهرست مجله فوربز و ببینیم پردرآمدترین بازیگران مرد و زن دنیا در این سال چه کسانی بودند و چه میزان پول به دست آورده اند. طبق اطلاعات مجله فوربز سال جاری دواین جانسون ملقب به راک در صدر فهرست پردرآمدترین ها حضور دارد. سال گذشته راک در این فهرست رتبه دوم را به خود اختصاص داد اما در سال میلادی 2019 راک با درآمد 89.4 میلیون دلاری در رتبه اول نهاده شده و رسما پردرآمدترین بازیگر دنیا بوده است.

در سال میلادی 2018 جرج کلونی با درآمد 239 میلیون دلاری در رده اول نهاده شد و دواین جانسون با درآمد 124 میلیون دلاری صندلی دوم را به خود اختصاص داد. با این وجود ذکر این نکته لازم است که در لیست سال 2018 فوربز کل درآمد سالیانه هر بازیگر از تمام منابع اقتصادی مورد آنالیز نهاده شد؛ یعنی مجموعه درآمد از بخشی که به وسیله بازی در فیلم های سینمایی حاصل شده بعلاوه آن بخش از درآمد که به وسیله کسب و کارهای شخصی بازیگر به دست آمده بود.

این نکته از این نظر اهمیت دارد که جرج کلونی سال 2018 شرکتی که بنیان گذارش بود را فروخت و بخش مهم درآمد سالیانه وی یعنی حدود 233 میلیون دلار از کل درآمدش محصول همین معامله بود. به این ترتیب راک سال گذشته نیز به نوعی پردرآمدترین بازیگر دنیا بود و اینکه سال جاری نیز در صدر فهرست قرار گیرد چندان دور از انتظار نبود. به نظر می رسد جانسون پیروز شده به یک فرمول پول ساز بدون نقص دست پیدا کند. او مخاطبان زیادی دارد و صرف حضورش در یک فیلم سینمایی می تواند باعث پرفروش شدن آن اثر گردد.

راک سال جاری برای فیلم جومانجی: مرحله بعدی (jumanji: the next level) پیش پرداخت 23.5 میلیون دلاری گرفت. او به شکل تقریبی در 15 درصد از سود آثاری که در آن ها به ایفای نقش می پردازد نیز شریک است و برای حضور در مجموعه فوتبالیست ها (Ballers) شبکه HBO در هر قسمت دستمزدی 700 هزار دلاری دریافت نموده است.

کریس همسورث از بازیگران جوان حاضر در این لیست رتبه دوم را به خود اختصاص داده و پیروز شده درآمد قابل توجه 76.4 میلیون دلاری را به نام خود ثبت کند. بخش مهمی از درآمد این بازیگر به دلیل حضور وی در جدیدترین قسمت مجموعه انتقام جویان بود. نفر سوم لیست نیز از دیگر بازیگران مجموعه انتقام جویان است؛ رابرت داونی جونیور برای حضور در این مجموعه پیش پرداخت 20 میلیون دلاری گرفت و برای ایفای نقش مرد آهنی در حدود 8 درصد از سود نیز شریک بوده که در مجموع حدود 66 میلیون دلار درآمد در سال 2019 را نصیب این بازیگر نموده است.

همانطور که آنالیز اعضای این فهرست نشان می دهد بخش مهمی از ثروت پردرآمدترین بازیگران دنیا به وسیله مجموعه های سینمایی مشهور به ویژه مجموعه های ابرقهرمانی مارول حاصل می گردد. اما در میان اعضای فهرست بردلی کوپر جز معدود بازیگرانی بوده که بابت عمده دستمزدش به خود اتکا داشته. گرچه 10 درصد از دستمزد 57 میلیون دلاری این بازیگر نیز به دلیل صداپیشگی در مجموعه انتقام جویان (در نقش راکت راکون) بوده اما عمده درآمد این بازیگر بخاطر فیلم ستاره ای متولد شده است (A Star Is Born) به دست آمده. کوپر تهیه کننده، کارگردان، از فیلم نامه نویسان و بازیگران این اثر سینمایی بود و پیروز شد اثری فراوری کند که با بودجه 36 میلیون دلاری ساخته شد اما در گیشه 435 میلیون دلار فروخت.

چهره شاخص زن این فهرست اسکارلت جوهانسون است که با درآمد 56 میلیون دلاری پس از آدام سندلر و بردلی کوپر در رتبه هشتم پردرآمدترین بازیگران دنیا و رتبه اول پردرآمدترین بازیگران زن دنیا نهاده شده است. جوهانسون 35 میلیون دلار از درآمد خود را مدیون حضور در انتقام جویان است و بخش دیگر درآمد او نیز به دلیل پیش پرداخت مربوط به فیلم بیوه سیاه (Black Widow) است که سال 2020 اکران خواهد شد. جوهانسون نیز از جمله بازیگرانی است که عمده دستمزد خود را از استودیوی مارول گرفته است.

سوفیا ورگارا رتبه نهم فهرست و دومین بازیگر زن پردرآمد دنیا سال ها در فهرست هنرپیشه های زن پردرآمد حضور داشته. این بازیگر و مدل کلمبیایی در سال 2019 نیز درآمد 44.1 میلیون دلاری داشته است. در مجموع 10 بازیگر زن پردرآمد دنیا در سال 2019 روی هم درآمد 314.6 میلیون دلاری داشته اند که 69 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده اما هنوز فاصله زیادی تا مجموع دستمزد 10 بازیگر مرد پردرآمد دنیا دارد که روی هم درآمد 588.3 میلیون دلاری داشته اند. در ادامه می توانید فهرست 10 بازیگر پردرآمد دنیا در سال 2019 را ببینید:

10- کریس ایوانز

درآمد: 43.5 میلیون دلار

9- سوفیا ورگارا

درآمد: 44.1 میلیون دلار

8- اسکارلت جوهانسون

درآمد: 56 میلیون دلار

7- آدام سندلر

درآمد: 57 میلیون دلار

6- بردلی کوپر

درآمد: 57 میلیون دلار

5- جکی چان

درآمد: 58 میلیون دلار

4- آکشی کومار

درآمد: 65 میلیون دلار

3- رابرت داونی جونیور

درآمد: 66 میلیون دلار

2- کریس همسورث

درآمد: 76.4 میلیون دلار

1- دواین جانسون

درآمد: 89.4 میلیون دلار

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 657

به "با پردرآمدترین بازیگران دنیا در سال 2019 آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با پردرآمدترین بازیگران دنیا در سال 2019 آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پردرآمدترین بازیگران دنیا در سال 2019 آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید