نتفلیکس چاقوکشی 2 و 3 را خواهد ساخت

به گزارش کتاب ارزان، نتفلیکس امتیاز ساخت فیلم چاقوکشی 2 و یک نسخه سینمایی دیگر بر اساس فیلم تحسین شده چاقوکشی (Knives Out) به کارگردانی ریان جانسون را دریافت کرد.

نتفلیکس چاقوکشی 2 و 3 را خواهد ساخت

بنا بر گزارش ورایتی نتفلیکس حق ساخت و پخش دو دنباله سینمایی برای فیلم چاقوکشی را با رقم قابل توجه 450 میلیون دلار از کمپانی های مدیا رایت کپیتال و برگمن پروداکشنز دریافت کرده است. قرار است ریان جانسون همانند فیلم نخست کارگردانی قسمت های بعدی چاقوکشی را بر عهده داشته باشد و دنیل کریگ هم برای بازی در نقش کارآگاه داستان بازمی شود. این طور که پیداست فیلم چاقوکشی 2 اواخر پاییز یا اوایل زمستان سال جاری در یونان جلوی دوربین خواهد رفت.

  • چاقوکشی؛ فیلم معمایی مهیجی که با تمجید منتقدان روبرو شد

داستان فیلم چاقوکشی شباهت های بسیاری به قصه های آگاتا کریستی داشت. در پرده نخست یک قتل رخ می دهد و کارآگاهی جذاب، اما نامتعارف می بایست از میان مضنونینی که همه انگیزه هایی برای ارتکاب جنایت دارند، قاتل را پیدا کند. قالب صحنه های فیلم در عمارت خانواده ترومبی رقم می خورد و همانند داستان های معمایی کریستی بیننده با قصه و شخصیت ها همراه می شود و مدام سعی می کند زودتر از کارآگاه حقیقت را کشف کند. شاید کاریزما و عملکرد بنویت بلانک (با بازی دنیل کریگ) به خوبی هرکول پوآرو (با بازی دیوید سوشی) در سریال پوآروی آگاتا کریستی از شبکه آی وی وی 1 نباشد، اما همین کارآگاه آمریکایی هم توانست حسابی نظر مثبت دوست داران این دست فیلم ها را به خود جلب کند.

چاقوکشی با 40 میلیون دلار بودجه توانست به فروشی بالغ بر 300 میلیون دلار دست پیدا کند تا به یک موفقیت تجاری کامل تبدیل شود. این فیلم همچنین توانست در هفتادو هفتمین مراسم گلدن گلوب در سه رشته بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم موزیکال یا کمدی برای کریگ و بهترین بازیگر زن در فیلم موزیکال یا کمدی برای آنا د آرماس نامزد شود. چاقوکشی در اسکار سال 2019 نامزد جایزه بهترین فیلم نامه اورجینال بود که همانند تمام شاخه های گلدن گلوب، در اسکار هم ناکام ماند.

رایان جانسون که نتفلیکس کارگردانی چاقوکشی 2 و 3 را به او سپرده است، بیشتر با فیلم های جنگ ستارگان: آخرین جدای و لوپر شناخته می شود. جنگ ستارگان: آخرین جدای با بودجه ای 200 میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر جهان بیش از 1 میلیارد و 230 میلیون دلار فروخت تا به پرفروش ترین فیلم سال 2017 و یازدهمین فیلم پرفروش تمام دوران ها تبدیل شود. با توجه به کارنامه جانسون و اینکه به استثنای فیلم برادران بلوم، سایر فیلم های او با اقبال خوبی از سوی منتقدان و سینمادوستان روبرو شده اند، می توان به خوش ساخت و قابل قبول بودن ادامه های چاقوکشی امیدوار بود.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1604

به "نتفلیکس چاقوکشی 2 و 3 را خواهد ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتفلیکس چاقوکشی 2 و 3 را خواهد ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید