ببینید؛ اطلاعات جدیدی از گیم پلی بازی Metaphor: ReFantazio منتشر شد

به گزارش کتاب ارزان، کمپانی اتلوس (ATLUS) و استودیوی زیرو (Zero) به تازگی ویدیویی از بازی Metaphor: ReFantazio منتشر نموده اند که مکان هایی را که بازیکنان از آنها بازدید می نمایند، سفر از طریق گانتلت رانر، عضو نو گروه و غیره را معرفی می نماید.

ببینید؛ اطلاعات جدیدی از گیم پلی بازی Metaphor: ReFantazio منتشر شد

متافور ری فانتزیو یک اثر نقش آفرینی که بازیکنان را ظاهرا در یک دنیای فانتزی پر جنب و جوش پر از جادو، موجودات افسانه ای و ماموریت های حماسی غرق خواهد نمود. شرکت سازنده هر از گاهی ویدیویی طولانی در قالب شوکیس برای بازی منتشر می نماید و به توضیحات بخش های مختلف آن می پردازد. حال در پنجمین شوکیس منتشر شده از بازی، کاتسیرو هاشینو (Katsura Hashino)، کارگردان بازی توضیحاتی در خصوص آن ارائه نموده است. در واقع هرآنچه در ادامه می آید، از بازی هاشینو خواهد بود.

سلام به همه. من کاتسیرو هاشینو، کارگردان بازی، هستم و از کارهای قبلی من می توان به شین مگامی تنسی 3، پرسونا 3، 4 و 5 اشاره نمود. در شوکیس های قبلی، جریان کلی بازی و بعلاوه عناصر مشاخصات و داستان بازی را تا حدی معرفی کردم. حال در این ویدیوی تازه، جنبه های سفر در بازی را آنالیز خواهیم کرد که یک ویژگی شاخص بازی های نقش آفرینی فانتزی است. در واقع گیم پلی مربوط به سفر چیزی است که این بازی را از سری پرسونا و شین مگامی تنسی متمایز می نماید و من بسیار هیجان زده هستم که جزئیات آن را با شما به اشتراک بگذارم.

شروع سفر

ابتدا اجازه دهید با مروری بر ابتدای بازی شروع کنیم. داستان بازی در پادشاهی متحده Euchronia جریان دارد. قهرمان داستان به همراه پری خود، گالیکا، در یک ماموریت است تا دوستش یعنی شاهزاده را از یک نفرین نجات دهد. در طول سفر، او یک آرکی تایپ به نام جست وجوگر را بیدار می نماید. حال برای اینکه شاهزاده را نجات دهد، باید فردی را که باعث نفرین شده را شکست دهد. این فرد نه تنها شاهزاده را نفرین نموده، بلکه شاه را نیز ترور نموده است. قهرمان داستان به مرکز سلطنتی سفر می نماید تا او را نابود کند. با این حال، پس از مرگ پادشاه، شاه جادویی سلطنتی را برانگیخت که مسابقات سلطنتی را شروع کرد، جایی که ایمان و محبوبیت در بین مردم، کلید انتخاب پادشاه بعدی است. در نتیجه، کل پادشاهی در هرج و مرج قرار می گیرد. حال در تمام آشفتگی ها، قهرمان تصمیم می گیرد تا در مسابقات سلطنتی برای تاج و تخت شرکت کند تا مجرم یعنی لوئیس را بگیرد. در نتیجه اینگونه است که شخصیت های اصلی نبرد خود را شروع می نمایند؛ سفری که آن ها را به سراسر پادشاهی با استفاده از وسیله ای نقلیه به نام گانتلت رانر می برد.

شهر قدیمی مارتیرا

این شهری است که گروه در ابتدای داستان از آن بازدید می نماید. در حالی که ما بازی را به گونه ای طراحی کردیم که آزادی ها را به صورت تدریجی برای بازیکن افزایش دهیم، دریافت گانتلت رانر پس از مقدمه داستان، توانایی بازیکن را برای سفر به اطراف افزایش می دهد. لازم به ذکر است که در هر مقصد فعالیت هایی منحصر به فرد در آن منطقه وجود دارد. در این شهر، یک آزمون شجاعت وجود دارد که در آن از یک صخره بلند می پرید. شما بعلاوه می توانید کار هایی مانند دوشیدن شیرا گاو را انجام دهید. به وسیله این فعالیت ها می توانید اعتبار خود را به عنوان یک مسافر افزایش دهید. افزایش این اعتبار شما را قادر می سازد تا ماموریت های تازه را بپذیرید.

در واقع این به شما یعنی بازیکن بستگی دارد که می خواهید هر روز از سفر خود را قبل از مواجهه با ماموریت اصلی خود چگونه بگذرانید. شما می توانید نیرو های خود را با انجام ماموریت های جانبی تقویت کنید و پیوند های خود را با همراهان خود افزایش دهید یا فعالیت هایی را انجام دهید که اعتبار قهرمان داستان را افزایش می دهد. به نوعی شما این آزادی را دارید که هر روز کاری را که می خواهید انجام دهید، درست مانند زندگی واقعی انتخاب کنید. اگر می خواهید توانایی های مشاخصه خود را بهبود ببخشید، می توانید برای پذیرش ماموریت های جانبی با نام بونتی برای نابودی هیولا ها به مرکز استخدام مراجعه کنید. همانطور که خواهید دید، بازیکن گزینه های زیادی در خصوص نحوه گذراندن هر روز از سفر خود دارد.

سفر با گانتلت رانر

هنگامی که نقشه را باز می کنید، متحدان شما در خصوص مقصد به شما پیشنهاداتی می دهند و به شما می گویند که برنامه چه خواهد بود. از آنجایی که پرسه زدن در خارج از شهر خطرناک است، بنابراین سفر به وسیله گانتلت رانر انجام می گردد. هنگامی که در جاده هستید، می توانید کار هایی را انجام دهید که ممکن است در زندگی واقعی و زمانی که در یک ون کمپر هستید انجام دهید، مانند مطالعه یا آشپزی. نحوه عملکرد شما در نبرد نیز بسته به اینکه چگونه تصمیم می گیرید خود را در مسیر آماده کنید، بسیار فرق دارد. در این میان همراهان شما نیز کار های خاص خود را برای انجام دارند.

لازم به ذکر است که نقشه سفر شما کم کم پیچیده و پیچیده تر می گردد. همانطور که در ویدیو خواهید داد، مسیر های متعددی وجود دارد که می توانید برای رسیدن به یک مکان انتخاب کنید. برنامه ریزی مسیر سفر خود یکی دیگر از زمینه های بازی است که در آن باید استراتژی داشته باشید. علی رغم اینکه گانتلت رانرها قدرتمند هستند، حرکت با آن ها در شب خطرناک است، به علت اینکه هیولا ها آزادانه در دنیای بازی پرسه می زند. بنابراین در شب، گروه سفر خود را متوقف می نماید و در یک کمپ استراحت می نماید. در اینجا، می توانید فعالیت های شبانه خود را انتخاب کنید، مانند گفت وگو با همراهان یا حمام کردن.

جزیره ویرگا

در این جزیره می توانید از آهنگ های منحصربه فرد با مضمون موسیقی مذهبی ساخته شده به وسیله شوجی مگورو که به خاطر کارش در سری پرسونا مشهور است، لذت ببرید. در اینجا، قهرمان با شخصیت تازهی با نام یوفا (Eupha) آشنا می گردد که به نوعی عضو تازه گروه است. فعلا معین نیست که او چه نقشی در سفر قهرمان داستان بازی می نماید.

بازی Metaphor: ReFantazio در 11 اکتبر (20 مهر) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. می توانید در ادامه تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1403 بروزرسانی: 19 شهریور 1403 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2353

به "ببینید؛ اطلاعات جدیدی از گیم پلی بازی Metaphor: ReFantazio منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اطلاعات جدیدی از گیم پلی بازی Metaphor: ReFantazio منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید