بازی Pirate Yakuza از ترس مانستر هانتر یک هفته زودتر منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

به گزارش کتاب ارزان، سگا و استودیوی Ryu Ga Gotoku اعلام نموده اند که بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii یک هفته زودتر از موعد انتظار و در تاریخ 21 فوریه 2025 (3 اسفند) عرضه می گردد.

بازی Pirate Yakuza از ترس مانستر هانتر یک هفته زودتر منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

این اثر یک اسپین آف کاملا تازه در مجموعه بزرگ Like a Dragon و پروژه دیگری در سبکی شبیه به بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name است. این بازی یکی از شخصیت های مورد علاقه هواداران یعنی گورو ماجیما (Goro Majima) را به عنوان پروتاگونیست داستان معرفی می نماید، در حالی که این یاکوزا در ساحلی بیدار می گردد و هیچ خاطره ای از گذشته خود ندارد.

در این داستان ماجیما، تبدیل به ارباب دزدان دریایی می گردد، خدمه ای را برای خود استخدام می نماید و در وسط یک دشمنی بین دزدان دریایی گیر افتاده است. گیم پلی بازی برخلاف سبک نوبتی بازی های اخیر سری، در سبک اکشن Beat em up کلاسیک سری است. داستان بازی نیز شش ماه پس از بازی اخیرا منتشر شده Infinite Wealth اتفاق می افتد. اخیرا تریلر دیگری نیز برای بازی منتشر شده است که نه تنها داستان، شخصی سازی کشتی و سیستم مبارزه را نشان می دهد، بلکه تاریخ انتشار تازه آن را نیز فاش می نماید.

این تریلر بعلاوه بعضی از شخصیت هایی که ماجیما با آن ها روبرو خواهد شد را نشان می دهد که عبارتند از تایگا ساجیما (Taiga Saejima)، رهبر و ملکه مدلنتیس (Madlantis) یعنی میشل (Michele) و پادشاه دزدان دریایی، ریموند لاو (Raymond Law) که از قهرمان سابق WWE و AEW یعنی ساموا جو (Samoa Joe) الگوبرداری شده است.

ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama)، رئیس استودیوی سازنده، در پیامی ویدیویی گفته است که توسعه بازی بهتر و سریع تر از حد انتظار پیش می رود و آن ها قصد دارند تا بازی را در اسرع وقت به بازیکنان سراسر دنیا تحویل دهند. این بازی قرار بود در 28 فوریه برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه گردد و در این تاریخ، بازی مانستر هانتر وایلدز (Monster Hunter Wilds) نیز قرار است عرضه گردد و بعضی این موضوع را علت اصلی تغییر انتشار تازهترین نسخه از یاکوزا می دانند که البته منطقی به نظر می رسد زیرا بازی تازه کپ کام بدون شک توجهات زیادی را به خود جلب خواهد نمود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1403 بروزرسانی: 30 مهر 1403 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2372

به "بازی Pirate Yakuza از ترس مانستر هانتر یک هفته زودتر منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Pirate Yakuza از ترس مانستر هانتر یک هفته زودتر منتشر می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید