اولین نگاه به گیم پلی استاکر 2؛ تیزر کوتاه بازی منتشر شد

به گزارش کتاب ارزان، استودیوی GCS Game World تیزر کوتاهی از بازی استاکر 2 را همراه با یک پیام حاوی جزئیات محدودی از این بازی منتشر کرده. در این تیزر می توانیم بخش بسیار کوتاهی از گیم پلی بازی استاکر 2 را ببینیم و نیم نگاهی به دنیای بی رحم استاکر با گرافیک امروزی بیاندازیم.

اولین نگاه به گیم پلی استاکر 2؛ تیزر کوتاه بازی منتشر شد

بازی استاکر 2 که در حقیقت چهارمین قسمت از سری بازی های استاکر به شمار می رود، این سری را وارد نسل نهم می کند. انتشار قسمت های قبلی سری بازی های استاکر همگی در دوره کنسول های نسل هفتم رخ داده و این بازی ها فقط برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده اند. قسمت دوم بازی استاکر قرار است علاوه بر کامپیوتر های شخصی برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود.

  • نویسنده مجموعه بازی های استاکر درگذشت

سری بازی های استاکر وقایعی خیالی را از فاجعه چرنوبیل نشان می دهند و با ساختن دنیایی تاریک که پر از افراد بی پناه و موجودات جهش یافته است، بازیکن بی دفاع را در خود غرق می کنند. بر خلاف بسیاری از بازی های ویدیویی که شخصیت های اصلی قهرمان و قدرتمند دارند، سری بازی های استاکر بازیکن را به عنوان عضوی ناچیز وارد دنیای خود می کنند و طعم درمانگی را ارائه می دهند. تا به حال سه نسخه اصلی از این سری منتشر شده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. سال ها از ساخت نسخه قبلی سری بازی های استاکر می گذرد و حالا قرار است طرفداران این بازی بالاخره به یک نسخه جدید از این سری دست پیدا کنند و دوباره خود را در این دنیای سرد و ظالم بیابند.

تیزر کوتاهی از گیم پلی بازی استاکر 2 منتشر شده که در آن هیچ خبری از مکانیک های بازی نیست و فقط شخصیت اصلی بازی را در حال گذر از یک مدرسه خرابه می بینیم. سازنده های این بازی اعلام کرده اند که این تریلر بخشی از خود بازی است و گرافیک واقعی آن را به نمایش می گذارد. حقیقتا منظور از برچسب گیم پلی که از سمت توسعه دهندگان بازی به این تریلر زده شده، این است که این تریلر در خود بازی جریان دارد و می توانیم نگاهی به ظاهر نسبتا آماده شده آن داشته باشیم.

این بازی نه تنها در مقایسه با نسخه های قبلی خود جهشی غیرقابل اندازه گیری دارد، بلکه گرافیک آن به عنوان یک بازی امروزی شگفت انگیز است. نورپردازی و اتمسفری که در این تیزر می بینیم واقعا چشم نواز هستند و افسردگی دنیای مرده استاکر را به شکل عجیبی نمایش می دهند. اتمسفر متروکه دیگر نسخه های سری استاکر همیشه از قدرتمندترین ویژگی های این سری به شمار می رود و این ویژگی در تیزر بازی استاکر 2 حس می شود. البته قضاوت یک بازی از روی تیزری شصت ثانیه ای چندان درست نیست اما به هر حال دلیل نمی شود که با دیدن این تیزر، به بازی اصلی امیدوار نشویم.

  • استاکر 2 در حال ساخت است، ولی به این زودی ها عرضه نمی شود

بازی استاکر 2 هم زمان با کامپیوترهای شخصی برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه این بازی هنوز مشخص نشده و منتشر شدن آن برای کنسول پلی استیشن مشخص نیست. به گفته توسعه دهندگان این بازی، عرضه کنسولی قرار نیست به کیفیت بازی لطمه بزند و هدف این است که تمام پلتفرم ها، بازی استاکر 2 را با حداکثر توان خود اجرا کنند.

هر دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس از فناوری رهگیری پرتو در این بازی پشتیبانی می کنند و کنسول ایکس باکس سری ایکس می تواند این بازی را با وضوع تصویر 4K اجرا کند. با توجه به این که نسخه کنسولی بازی استاکر 2 از رهگیری پرتو پشتیبانی می کند، بدون شک این قابلیت در نسخه کامپیوتری حاضر خواهد بود و احتمالا کیفیت بالاتری در مقایسه با نسخه کنسولی خواهد داشت.

در ادامه تیزر گیم پلی بازی استاکر 2 را برای شما قرار داده ایم که می توانید آن را تماشا کنید.

منبع: وبلاگ رسمی ایکس باکس

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1473

به "اولین نگاه به گیم پلی استاکر 2؛ تیزر کوتاه بازی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نگاه به گیم پلی استاکر 2؛ تیزر کوتاه بازی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید