آنالیز تهدید ها و فرصت های چاپ و نشر برای خلق حماسه مالی

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در نمایشگاه ره توشه، نشست آنالیز تهدیدها و فرصت های چاپ و نشر برای خلق حماسه مالی را در روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه با حضور وزیر ارشاد و جمعی از مسئولان صنعت چاپ برگزار می نماید.

آنالیز تهدید ها و فرصت های چاپ و نشر برای خلق حماسه مالی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، همایش آنالیز تهدیدها و فرصت های حوزه چاپ و نشر برای خلق حماسه مالی دوشنبه 2 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 20 در تالار وحدت تهران برگزار می گردد.

این همایش که در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم(ره توشه) برگزار می گردد، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اسماعیلی سرپرست معاونت فرهنگی، احمد علمشاهی مدیرکل دفتر چاپ وزارت ارشاد و جمعی از فعالان عرصه چاپ و نشر به آنالیز چالش ها و افق های پیش روی صنعت چاپ می پردازد.

هم چنین جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از وزارت صنعت و معدن نیز در این نشست حضور داشته تا راهکارهایی برای ساماندهی شرایط چاپ در کشور اتخاذ گردد.

پیش از این، علم شاهی از انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت صنعت و معدن و تجارت برای در نظر دریافت چاپ به عنوان یک صنعت از سوی این وزارتخانه خبر داده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 803

به "آنالیز تهدید ها و فرصت های چاپ و نشر برای خلق حماسه مالی" امتیاز دهید

1 کاربر به "آنالیز تهدید ها و فرصت های چاپ و نشر برای خلق حماسه مالی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تهدید ها و فرصت های چاپ و نشر برای خلق حماسه مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید