برنامه اندرویدی فیس بوک به زودی یک حالت تاریک دریافت می نماید

به گزارش کتاب ارزان، فیس بوک در ماه مارس سال جاری از حالت تاریک خود برای برنامه Messenger استفاده کرد و اکنون میخواهد این برنامه را در برنامه اصلی خود برای اندروید گسترش دهد.

برنامه اندرویدی فیس بوک به زودی یک حالت تاریک دریافت می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این غول شبکه های اجتماعی قبلاً آغاز به کار روی Dark Mode for Watch نموده است و به نظر می رسد به فکر توسعه بعضی ویژگی های ساده است.

اما ابعاد به روزرسانی فیس بوک گسترده تر از این ها است چرا که جین وون ، کارشناسی که پیش از این از ویژگیهای زیر ساختی فیس بوک و اینستاگرام پرده برداشته بود اعلام نموده که این شرکت آغاز به اجرای این ویژگی در کل برنامه نموده است. یکی از مهمترین اتفافاتی که اخیرا در دست طراحی است، توسعه حالت تاریک است و خبر رسیده که برنامه اندرویدی فیس بوک به زودی یک حالت تاریک دریافت می نماید.

فیس بوک هنوز هم برای برنامه اصلی خود روی حالت تاریک کار می نماید و به نظر می رسد در این خصوص جدی است. این روزها صحبت هایی نیز درباره ادغام زیرمجموعه های فیس بوک مثل واتس اپ، اینستاگرام و فیس بوک می گردد. صحبت هایی که به نظر نمی رسد چندان ساده باشند. چرا که ادغام این شبکه های اجتماعی حرکتی است که می تواند مرزهای حریم خصوصی کاربران را تضعیف کند.

با این وجود مارک زاکربرگ در سخنرانی های خود صراحتا اعلام نموده است که این ایده را اجرایی می نماید. ایده ای که می تواند از دید بسیاری از افراد ناخوشایند باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 259

به "برنامه اندرویدی فیس بوک به زودی یک حالت تاریک دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه اندرویدی فیس بوک به زودی یک حالت تاریک دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید