بهترین رستوران های گوا - غذاهای خوشمزه در هند

به گزارش کتاب ارزان، بهترین رستوران های گوا - غذاهای خوشمزه در هند

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره بهترین رستوران های گوا ،سخن خواهیم گفت.

بهترین رستوران های گوا - غذاهای خوشمزه در هند

بیشتر با بندر گوا آشنا شوید :

گوا نام شهری بندری و ایالتی در حاشیه جنوب غربی هندوستان است. گوا شامل بندر گوا و شهر گوای کهنه یا شهر قدیمی گوا در فاصله حدوداً 40 کیلومتری آن می باشد.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

طبیعت گوا با تپه های بسیار سبز در کنار رودهای فراخ با کشتزارهای برنج، نخل های فراوان و سایر درختان گرمسیری جلوه بسیار زیبایی دارد. وسیع ترین سواحل و مراکز تفریحی ساحلی هند در گوا واقع شده است و این شهر سالانه از صدها هزار دنیاگرد داخلی و خارجی پذیرایی می نماید. سواحل گوا پهناور بوده و آفتابی درخشان و زیبا دارد. 451 سال حکومت پرتغال بر این منطقه، باعث شده که تمام شهرها و حتی روستاهای گوا فرهنگی خاص داشته باشند.

از میان ایالت های هند، گوا که شامل شهر و بندر گوا می گردد، بیشتر از سایرین رنگ و بوی اروپایی دارد؛ حس و حالی که شاید به دلیل سلطه طولانی مدت پرتغال بر این ناحیه به وجود آمده باشد. همین فضای دلچسب شهر سبب می گردد تا گوا گاهی از سایر شهرها و ایالات هند شلوغ تر باشد. از دیگر دلایل محبوبیت گوا می توان به هزینه نسبتا اندک سفر به این ایالت و همچنین طبیعت زیبای این شهر اشاره نمود. به علاوه تفرجگاه های ساحلی و مراکز تفریحی این منطقه هواداران زیادی دارند.

در کنار تمامی علل پرطرفدار بودن گوا، این شهر یک برگ برنده دارد و آن رستوران های متنوعی است که غذای سنتی هند را به بهترین نحو طبخ و سرو می نمایند. نکته دیگری که رفتن به رستوران های این شهر را اجتناب ناپذیر می نماید، این است که در کنار غذاهایی که ارائه می گردد، از اغذیه محلی شهرها و کشورهای دیگر، به خصوص ملل آسیایی غافل نشده اند و این گونه شما را به سفری به سرزمین های شرقی می برند. چنانچه به دنبال تجربه طعم تند ادویه جات هندی در غذاهایتان می گشت، در گوا بهترین رستوران ها در خدمتتان هستند تا شما را با عطر و بوی آشپزی کهن کشورشان به خوبی آشنا نمایند. اگر ذائقه شما انواع دیگر طعام را می پسندد، منوی متنوعی در تمامی این رستوران ها مقابلتان قرار دارند.

امروز با هم به کشور هفتاد و دو ملت می رویم تا با برترین رستوران های گوا، بر اساس رده بندی وبسایت های معتبر دنیا، آشنا شویم.

1- تالاسا - Thalassa Restaurant

عوامل متعددی در رستوران تالاسا (Thalassa) وجود دارند که مشتریان هندی و غیر هندی را به سمت این رستوران سرازیر می نمایند؛ از جمله کیفیت و طعم بی نظیر غذاها. اما محبوب ترین ویژگی تالاسا چشم انداز فوق العاده دریاست که به خصوص در زمان غروب آفتاب هواداران بیشماری دارد.

به یاد داشته باشید که پیش از رفتن به تالاسا حتما از پیش برای خود میز رزرو کنید تا در ازدحام بیش از حد رستوران معطل نشوید، زیرا در زمان شلوغی، پیشخدمتان کمی به شما بی توجه خواهند بود. به هیچ وجه غروب آفتاب را از دست ندهید و سعی کنید با بی توجه به همهمه اطرافتان، از منظره پیش رو و طعم لذیذ غذا لذت ببرید.

2- گو ویت د فلو - Go With The Flow

تمام کارمندان رستوران گو ویت دِ فلو (Go With The Flow) نهایت تواناییشان را به کار می گیرند تا شما را راضی نگه دارند. از سرویس های اولیه گرفته تا سرو غذا را با کمال ادب و احترام و به بهترین نحو انجام می دهند و سبب می شوند که بیشترین لذت ممکن را از وعده غذایی خود ببرید. سرآشپز این رستوران هم در بیشتر مواقع شخصا سر میزها حاضر می گردد تا نقدها و پیشنهادات مشتریان را از نزدیک بشنود.

طراحی فضای باز این رستوران به گونه ای است که در صورت بارش باران هم بتوانید از آن استفاده نموده و وعده ای عاشقانه نوش جان کنید.

3- کاپرلیف - Copperleaf

بی شک پیدا کردن شخصی که از تجربه اش در رستوران کاپرلیف (CopperLeaf) ناراضی باشد کار سختی است! زیرا خدمه این رستوران با سرویس دهی عالی و رفتار حرفه ای باعث می شوند طعم لذیذ غذا را بهتر حس کنید.

اگر روزی به این رستوران سر زدید از ماهی تالی (Fish Thali)، که یکی از غذاهای محبوب هند است، نگذرید و حتی اگر گیاهخوار نیستید، سعی کنید اندکی از غذای گیاهی کاپرلیف بچشید. همچنین نباید فراموش کنید که هنگام ظهر، به ویژه در روزهای تعطیل امکان ندارد بدون رزرو بتوانید میزی در این رستوران پیدا کنید.

4- ا روری - A Reverie

بهترین رستوران های گوا

نام رستوران اِ رِوِری (A Reverie)، که در گوای هند واقع شده است به معنای یک خیال می باشد و بی شک طراحی جذاب و دل انگیز محیط این رستوران خاطراتی به سان نامش برایتان به جای خواهند گذاشت.

شاید در ابتدا با دیدن لیست قیمت ها بیاندیشید که اغذیه این رستوران کمی گران تر از حد معمول هستند، اما بدانید غذایی که میل خواهید کرد نیز کیفیت و طعمی فراتر از حد معمول دارد. اگر برای انتخاب غذا دچار سردرگمی شدید، به راحتی از کارکنان اِ روری یاری و هدایت بخواهید؛ و در صورتی که می خواهید میزتان در نقطه ای دنج باشد تا با خیال راحت مشغول لذت بردن از اوقاتتان در کنار خانواده و دوستان شوید، بهتر است پیش از مراجعه رزرو تلفنی انجام دهید.

5- د فیشرمنز وارف - The Fishermans Wharf

چنانچه می خواهید طعم اصیل غذای هندی را به بهترین نحو بچشید، باید سری به دِ فیشرمنز وارف (The Fishermans Wharf) بزنید. این رستوران تیمی از آشپزان حرفه ای را گرد هم آورده است تا با استفاده از مواد اولیه تازه و ادویه جات بی نظیر هندی، غذای محلی این کشور را برای میهمانان آماده نمایند. همچنین رستوران د فیشرمنز وارف برای دوستداران غذای دریایی انتخابی بسیار مناسب و به جا است.

اگر به هیچ یک از غذاهای هندی یا دریایی علاقه ندارید، نگران نباشید، فهرستی متنوع از انواع غذای آسیایی در مقابلتان واقع شده است تا بتوانید با هدایت پیش خدمتان انتخابی درست داشته باشید. پس از صرف غذایتان هرگز دسر مخصوص گوا را از دست ندهید.

6- پوسادا بای د بیچ - Pousada By The Beach

رستوران پوسادا بای د بیچ (Pousada by the beach)، یکی از رستوران های ساحلی گواست که با طراحی ویژه اش توانسته مشتریان بسیاری برای خود دست و پا کند. در این رستوران برخلاف بعضی رستوران های فضای باز که سعی در هرچه مدرن تر طراحی کردن فضای رستوران دارند، کوشش شده تا حس و حال ساحل به میهمانان منتقل گردد و وجود رستوران، خلل چندانی به زیبایی های طبیعی ساحل وارد نکند.

دوستداران غذای هندی و دریایی در پوسادا می توانند علاوه بر طعم عالی غذا، با فرو کردن پاهایشان در شن و ماسه های زیر میزشان و نگاه کردن به امواج دریا خود را کاملا در دل طبیعت حس نمایند.

7- گان پودر - Gunpowder

اگر گرمای هوا برایتان آزار دهنده نباشد، گان پودر (Gun Powder) رستورانی است که در همه فصول می توانید به آن مراجعه کنید و از چیدمان راحت جایگاه هایش در فضای باز لذت ببرید. کارمندان رستوران نیز با رفتار خوشایندشان خاطراتی عالی برای شما و همسفرانتان باقی خواهند گذاشت.

در این رستوران قطعا یکی از بهترین غذاهای هندی و دریایی عمرتان را نوش جان خواهید کرد؛ به شرط آنکه در فصول شلوغ و پر دنیاگرد هند حتما پیش از رفتن به گان پودر اقدام به رزرو تلفنی نمایید.

کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1004

به "بهترین رستوران های گوا - غذاهای خوشمزه در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های گوا - غذاهای خوشمزه در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید