به سه دهک پایین جامعه اینترنت رایگان داده شد

به گزارش کتاب ارزان، پایان پس از سه ماه انتظار کشیدن برای تحقق وعده وزیر ارتباطات، عیسی زارع پور امروز به خبرنگاران از تخصیص اینترنت رایگان به سه دهک پایین جامعه اطلاع داد.

به سه دهک پایین جامعه اینترنت رایگان داده شد

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران گفت به یارانه بگیرانی که یارانه 400 هزار تومان دریافت می نمایند؛ یک بسته اینترنت 4 ماهه و دائمی اختصاص یافته است که به وسیله درگاه ملی خدمات دولت می توانند آن را فعال و دریافت نمایند.

زارع پور به طور کامل شرح ندادند منظور از بسته 4 ماهه دائمی چیست و آیا منظورشان اینترنت نامحدود است یا اینکه این بسته قابل تمدید اتوماتیک است؟

در اواخر فروردین ماه و با گران شدن اینترنت ثابت و حذف بسته های پرطرفدار اینترنت موبایل، وزیر ارتباطات خبر از ارائه اینترنت رایگان به اقشار کم عایدی جامعه داد. در آن موقع صحبت از بود ولی اکنون بسته 4 ماهه به یارانه بگیران 400 هزار تومان اختصاص پیدا نموده است.

بیشتر بخوانید:

یکی دیگر از ابهامات این طرح، فعال سازی بسته اینترنت رایگان 4 ماهه برای کدام شماره های موبایل و اعضای خانواده است؟ آیا برای همه اعضای خانواده یک بسته 4 ماهه فعال می گردد یا مثلا فقط برای شماره موبایل سرگروه خانواده؟

وزیر ارتباطات در گفت وگوی خود اشاره کردند که خانواده ها باید به سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس https://my.gov.ir مراجعه نمایند و یک شماره تلفن ثبت نمایند و مهم نیست از کدام اپراتور است تا از امروز (چهارشنبه 15 تیرماه) این بسته رایگان برایشان فعال گردد.

احتمالا در روزهای آینده، جزئیات بیشتری از طرح اینترنت رایگان دولت برای اقشار پایین جامعه منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران گفت اگر کاربری با کندی اینترنت روبرو است و احساس می نماید مسئله ای در این زمینه وجود دارد؛ با سامانه 195 تماس بگیرد و گزارش کند تا ما حتما آنالیز کنیم.

زارع پور گفت اخیرا یک کندی اینترنت در شب های گذشته داشتیم که رفع شده است اما ما آماده هستیم که گزارش های مردمی را دریافت و رسیدگی کنیم.

بسیاری از کارشناسان، ارائه اینترنت رایگان به اقشاری از جامعه را یاری حال آن ها نمی دانند و آن را تبعیض آمیز می خوانند.

شما با تخصیص اینترنت رایگان به سه دهک پایین جامعه موافق هستید؟ فکر می کنید این طرح می تواند مسئله ای از مصرف اینترنت این افراد حل نماید؟

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2130

به "به سه دهک پایین جامعه اینترنت رایگان داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به سه دهک پایین جامعه اینترنت رایگان داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید