تاج در خوزستان: از AFC برای سیل زدگان یاری می گیریم

به گزارش کتاب ارزان، فدراسیون فوتبال هم در حال مذاکره با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) است که بتوانیم کمکی را از آنها دریافت کنیم و به وسیله آقایان طالقانی و ممبینی اعضاى هیات رییسه به استان خوزستان برسانیم .

تاج در خوزستان: از AFC برای سیل زدگان یاری می گیریم

لیگ فزونی ها هم این هفته عواید بلیت فروشی را یاری می نمایند

مهدى تاج با همراهى طالقانى و ممبینى اعضاى خوزستانی هیات رییسه و طرفى مسئول موکب شهداى جامعه فوتبال ابتدا وارد اهواز شد و سپس از مناطق سیل زده شهرستان هاى حمیدیه و سوسنگرد همچنین محل اسکان سیل زدگان بازدید کرد.

تاج درباره حضورش در مناطق سیل زده گفت:قرار بود روز دوشنبه به اهواز بیاییم و به طور حتم در این اتفاق خوب که در بحث روح نکوکرداری یاری به سیل زدگان که در تمام آحاد جامعه بوجود آمده ،جامعه فوتبال هم همگام با سایرین در این یاری رسانی خود را سهیم می داند . در اولین اقدام سازمان لیگ فوتبال کشور در میدان شیخ بهایی تهران با پرپایی موکبی در حال جمع آوری یاری های مردمی می باشد و همچنین در این هفته لیگ برتر فوتبال کشور، باشگاه ها عمده عواید درآمد بلیت فروشی را جهت یاری به سیل زدگان اختصاص داده اند و تیم های میزبان در این هفته قبل از ورودی استادیوم ها اقدام به برپایی ستادی جهت دریافت یاری های مردمی خواهند کرد و همه باشگاه ها در این امر مهم حضوری فعال و پررنگ خواهند داشت.

تاج در ادامه اضافه کرد:فدراسیون فوتبال هم در حال مذاکره با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) است که بتوانیم یاریی را از آنها دریافت کنیم و به وسیله آقایان طالقانی و ممبینی اعضاى هیات رییسه به استان خوزستان برسانیم و در استان خوزستان هم با یاری هیات فوتبال خوزستان و همچنین موکب شهدای جامعه فوتبال کشور در تدارک راه اندازی مکانی جهت اسکان سیل زدگان هستیم.

لازم به ذکر است با همکارى هیات فوتبال استان خوزستان و موکب شهداى جامعه فوتبال اقدامات لازم جهت اسکان سیل زادگان همچنین طبخ و پخش غذاى گرم نیز در این مناطق صورت مى گیرد.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 174

به "تاج در خوزستان: از AFC برای سیل زدگان یاری می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج در خوزستان: از AFC برای سیل زدگان یاری می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید