تجهیز ناظران لیگ دسته یک به سامانه آنلاین، VAR از چند هفته دیگر استفاده می گردد

به گزارش کتاب ارزان، مسئول رقابت های لیگ دسته یک از استفاده از سامانه آنلاین برای ناظران داوری و استفاده از سیستم VAR در این رقابت ها اطلاع داد.

تجهیز ناظران لیگ دسته یک به سامانه آنلاین، VAR از چند هفته دیگر استفاده می گردد

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته یک در گفت وگو با خبرنگاران، درباره مجهز شدن ناظران بازی های این رقابت ها به سامانه آنلاین هوشمند اظهار کرد: برای اولین بار در فوتبال ایران، ناظران لیگ دسته یک به سامانه آنلاین هوشمند مانند لیگ برتر و مسابقات بین المللی مجهز شده و می توانند گزارش مسابقات را به صورت آنلاین و لحظه ای به سازمان لیگ و مسئولان مربوط، ارجاع دهند.

او شرح داد: این سامانه هوشمند مزیت هایی دارد که یکی از آن ها در اختیار قرار دریافت گزارش بازی ها به صورت لحظه ای به مسئولان رقابت هاست و مزیت دیگر این سامانه این است که مانند لیگ برتر و رقابت های بین المللی سبب کاهش اشتباه در اطلاع رسانی اتفاقات بازی ها به مسئولان و رسانه ها می گردد.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته یک در ادامه درباره استفاده از سیستم VAR در این رقابت ها گفت: با صحبتی که با آقای رفعتی، رئیس دپارتمان داوری داشتیم، ان شاءالله بلافاصله پس از آماده شدن این سیستم، VAR در یکی از بازی های هفته های آتی لیگ دسته یک استفاده می گردد. البته این تکنولوژی به هفته هجدهم نمی رسد ولی هر زمان که این تکنولوژی آماده شد، در یکی از بازی ها استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 127

به "تجهیز ناظران لیگ دسته یک به سامانه آنلاین، VAR از چند هفته دیگر استفاده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز ناظران لیگ دسته یک به سامانه آنلاین، VAR از چند هفته دیگر استفاده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید