حریفان پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات گرنداسمش تعیین شدند

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، رقابت های معتبر wtt گرند اسمش که یکی از چهار رویداد مهم تنیس روی میز حرفه ای جهان محسوب می گردد و بهترین های این رشته در آن حضور خواهند داشت، از فردا دوشنبه با حضور برادران عالمیان و امیر حسین هدایی در کشور سنگاپور شروع می گردد.

حریفان پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات گرنداسمش تعیین شدند

ملی پوشان پینگ پنگ ایران در بخش انفرادی کار خود را در جدول مقدماتی حذفی شروع خواهند کرد. بر اساس قرعه کشی صورت گرفته امیر حسین هدایی با رنکینگ 152 در اولین ملاقات به مصاف روبین دیواس از بلژیک با رنکینگ جهانی 125 خواهد رفت و در صورت پیروزی در مرحله بعد با ساموئل واکر از انگلیس ملاقات می نماید.

نیما عالمیان دیگر ورزشکار ایرانی حاضر در این مسابقات با رنکینگ 130 جهان در اولین ملاقات با نیاگل استویانوف ایتالیایی دارای رنکینگ 98 جهان بازی خواهد نمود و در صورت پیروزی در مرحله بعد به مصاف مونتیرو از کشور پرتغال می رود.

بعلاوه فردا نوشاد عالمیان با رنکینگ 72 به مصاف ژیانگ پنگ چینی با رنک 106 جهان خواهد رفت و در صورت برد به مصاف برنده رقابت نمایندگان دانمارک و فرانسه می رود.

قهرمان رقابت های گرند اسمش 100 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهد نمود و بازیکنان در صورت بدست آوردن پیروزی در هر مرحله ، جوایز نقدی و امتیازاتی برای ارتقای رنکینگ خود دریافت خواهند کرد.

رقابت های wtt گرند اسمش سنگاپور از 16 لغایت 29 اسفند ماه در شهر سنگاپور مرکز کشور سنگاپور برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2068

به "حریفان پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات گرنداسمش تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات گرنداسمش تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید