خرید چهارمین فروند هواپیما بوینگ 777-200 لر توسط ترکمنستان

به گزارش کتاب ارزان، شرکت دولتی هوایی ترکمنستان چهارمین فروند هواپیما بوینگ 777-200 لر را به ارزش 346 میلیون دلار خریداری می کند.

خرید چهارمین فروند هواپیما بوینگ 777-200 لر توسط ترکمنستان

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه ای خبرنگاران، شرکت دولتی هوایی ترکمنستان چهارمین فروند هواپیما بوینگ 777-200 لر را به ارزش 346.9 میلیون دلار خریداری می کند.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه هوایی لو بروژه فرانسه قرارداد خرید چهارمین هواپیما بوینگ 777-200 لر به امضای مقامات ترکمنستان رسید.

بنا به این گزارش، با خرید این هواپیماها هیئت مدیره جدید خطوط هوایی ترکمنستان قادر هستند تا پروازهای بین المللی را به اروپا، آسیا و فراتر از آن گسترش دهد.

این هواپیما قادر به حمل 317 مسافر در دو طبقه به فاصله 16 هزار کیلومتر می باشند.

این نکته یادآوری می شود که از ماه فوریه سال 2019، هواپیماهای ترکمنستان به علت عدم رعایت الزامات آژانس ایمنی هوایی اروپا (EASA) قادر به پرواز به این قاره نیستند.

همانطور که چند روز پیش مشخص شد، شرکت هواپیمایی ترکمنستان در تلاش است تا استانداردهای کاری را مطابق با الزامات EASA در نظر بگیرد. درخواست برای ممیزی نهایی خطوط هوایی ترکمنستان در ماه اوت ارسال خواهد شد.

در نمایشگاه هوایی لوبورژه پاریس به دلیل اهمیت و جایگاه خاص و ویژه این نمایشگاه در سطح جهانی، شرکت های هوایی و هواپیمایی متعدد، خطوط حمل و نقل هوایی، کارخانجات هواپیماسازی، کارشناسان و مهندسان، دانشگاه ها و مراکز علمی، شرکت های تحقیقاتی و پژوهشی و به نوعی تمامی عناصر مرتبط با این صنعت در این نمایشگاه ها به عنوان شرکت کننده و بازدید کننده حضور پیدا می کنند.

نمایشگاه هوایی لوبورژه پاریس در محل همیشگی خود یعنی منطقه لوبورژه در حوالی شهر پاریس برگزار می شود.

انتهای پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 230

به "خرید چهارمین فروند هواپیما بوینگ 777-200 لر توسط ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید چهارمین فروند هواپیما بوینگ 777-200 لر توسط ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید