دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسابقه عظیم کتابخوانی بصورت آنلاین برگزار می نماید

به گزارش کتاب ارزان، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مسابقه عظیم کتابخوانی بصورت آنلاین، تا 20 مرداد در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسابقه عظیم کتابخوانی بصورت آنلاین برگزار می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به مناسبت فرا رسیدن عید عظیم ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم، مسابقه عظیم کتابخوانی بصورت آنلاین، از سوی مدیریت امور فرهنگی این دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا 20 مرداد برگزار خواهد می گردد.

گفتنی است، این مسابقه ویژه کارکنان، اساتید و اعضاء هیئت علمی و دانشجویان مشغول به تحصیل دانشگاه بوده و کلیه این افراد با هر نوع شرایط استخدامی امکان حضور در این برنامه فرهنگی را خواهند داشت.

علاقمندان به حضور در این مسابقه آنلاین، می توانند با ورود به وبسایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آدرس farhangi.sums.ac.ir علاوه بر ثبت نام، فایل سوالات را دانلود نموده و در روز دوشنبه، 20 مرداد ماه از ساعت 8 الی 12 در مسابقه شرکت نمایند.

گفتنی است، به 20 تن از شرکت نمایندگانی که بیشترین پاسخ صحیح را داده باشند، جوائزی نفیس و ارزنده اهداء خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1191

به "دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسابقه عظیم کتابخوانی بصورت آنلاین برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسابقه عظیم کتابخوانی بصورت آنلاین برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید