درخواست کی روش برای تغییر تقویم لیگ های اروپایی

به گزارش کتاب ارزان، از نگاه کارلوس کی روش تقویم لیگ های معتبر اروپایی باید حداقل در کوتاه مدت تغییر کند.

درخواست کی روش برای تغییر تقویم لیگ های اروپایی

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران که اکنون راهنمایی کلمبیا را برعهده دارد، خواهان یک بازنگری در تقویم لیگ های معتبر فوتبال جهان شد. کی روش معتقد است که آغاز لیگ ها باید از ماه دسامبر باشد تا در زمان جام جهانی 2022 که برای اولین بار در پاییز و زمستان خواهد بود، تطابق پذیری بازیکنان با مشکل روبرو نگردد.

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ های فوتبالی از نگاه کی روش می تواند در تغییر تقویم فوتبال موثر واقع گردد به خصوص اینکه لیگ های معتبری چون بوندسلیگا، لالیگا، لیگ برتر انگلیس و سری آ تا اواسط تابستان ادامه خواهند داشت و چاره ای جز آغاز فصل بعد در پاییز نخواهد بود. کی روش همچنین خواهان تعطیلی فوتبال آماتور و فوتبال زنان تا انتها شیوع کروناست.

متن کی روش در وبسایت فدراسیون فوتبال کلمبیا منتشر شده و در بخشی از آن می خوانیم: چالش اصلی این است که باید یک هماهنگی و یکپارچگی ایجاد گردد و این احتیاج به اتخاذ تصمیماتی جامع دارد. ما باید شیوه های معمول فکر کردن و عمل کردن در فوتبال را زیر سوال برده؛ بدون اینکه گذشته پرافتخار را به شکل رادیکال و به طور کامل کنار بگذاریم.

بسیاری از لیگ های معتبر از ماه مارس به خاطر شیوع کرونا به تعویق افتاده اند. لیگ کره جنوبی و بوندسلیگا مدتی است که از سر گرفته شده اند در حالی که بعضی کشورها نیز از هفته های پیش رو فوتبال را از سر خواهند گرفت. هرچند بعضی کشورها مثل فرانسه لیگ را نیمه تمام گذاشتند و پی اس جی قهرمان اعلام شد یا لیگ هلند که نیمه تمام ماند ولی تیمی به عنوان قهرمان معرفی نشد.

جام جهانی 2022 قطر قرار است ماه های نوامبر و دسامبر برگزار گردد و این یعنی لیگ های اروپایی باید تغییراتی اساسی را در تقویم معمول خود ایجاد نمایند. ما به یک فرمول در جهانی فوتبال احتیاج داریم که در کوتاه مدت اجازه دهد، غیرممکن تبدیل به ممکن گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1066

به "درخواست کی روش برای تغییر تقویم لیگ های اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کی روش برای تغییر تقویم لیگ های اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید