درمان مصدومیت عباسعلی در آلمان، عملکرد کاراته قابل قبول بود

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، سید حسن طباطبایی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته در مورد عملکرد کاراته کاهای کشورمان در رقابت های کاراته وان اتریش گفت: نمایندگان ایران در اتریش عملکرد خوبی داشتند و پیروز شدند دو مدال طلا کسب نمایند. نقطه عطف کار ملی پوش کشورمان کسب سهمیه المپیک از سوی حمیده عباسعلی بود. با سهمیه ای که عباسعلی کسب کرد، تعداد سهمیه های کاراته در المپیک به عدد دو رسید. پیش از این نیز بهمن عسگری دیگر کاراته کای شایسته کشورمان پیروز به کسب سهمیه شده بود.

درمان مصدومیت عباسعلی در آلمان، عملکرد کاراته قابل قبول بود

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

وی اضافه کرد: در وزن 75+ مردان نیز سهمیه ایران قطعی است. در این وزن جدال سخت و نفس گیری میان پورشیب و گنج زاده است و از میان این دو ورزشکار، یکی راهی المپیک می گردد.

طباطبایی در ادامه صحبت های خود به مصدومیت عباسعلی در مسابقات اتریش اشاره نمود و عنوان داشت: متاسفانه در چند ثانیه انتهای رقابت فینال، عباسعلی از ناحیه زانو مصدوم شد. بلافاصله بس از این مصدومیت وی به بیمارستانی در سالزبورگ منتقل شد تا معاینات ابتدایی روی زانوی او انجام گردد. بعد از این معاینات مقرر شد که عباسعلی از اتریش به آلمان منتقل گردد.

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: با هماهنگی های اجرا شده، عباسعلی امروز از اتریش به آلمان می رود و در همان کلینیکی که سهراب مرادی (قهرمان وزنه برداری کشورمان) مورد عمل جراحی نهاده شد، معاینه دقیق خواهد شد. با توجه به اینکه مصدومیت از ناحیه زانوست، صلاح نبود که وی سوار بر هواپیما گردد و به ایران بیاید. بر همین اساس در آلمان معاینات ابتدایی صورت می گیرد تا شدت آسیب دیدگی تعیین گردد.

طباطبایی اعلام نمود: بلافاصله پس از انتها رقابت های کاراته وان اتریش دکتر علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش ضمن تبریک موفقیت کسب شده، جویای احوال حمیده عباسعلی شدند. همچنین امروز هم دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در تماس تلفنی ضمن تبریک بابت کسب سهمیه المپیک، پیگیر آخرین شرایط مصدومیت حمیده عباسعلی بودند. کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک نیز امروز از آمادگی کمیته برای یاری به عباسعلی برای تسریع فرایند درمان اطلاع داد. انصافاً در این مدت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت های بسیاری خوبی از کاراته داشتند و همین حمایت ها قوت قلب کاراته کاهای کشورمان است.

رئیس فدراسیون کاراته در انتها درباره شرایط تیم ملی پس از رقابت های اتریش عنوان داشت: ملی پوشان کاراته کشورمان امروز به آلمان می فرایند تا تمرینات خود را در شهر فرانکفورت دنبال نمایند. طبق هماهنگی اجرا شده، آنها دیگر به تهران برنمی گردند و از همان آلمان راهی مراکش می شوند تا در مرحله انتهای رقابت های کسب سهمیه شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 840

به "درمان مصدومیت عباسعلی در آلمان، عملکرد کاراته قابل قبول بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان مصدومیت عباسعلی در آلمان، عملکرد کاراته قابل قبول بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید