دلایل برپایی اردوی تیم ملی فوتسال از زبان ناظم الشریعه؛ از ایجاد انگیزه تا نشان دادن جهت

به گزارش کتاب ارزان، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که اردوی اخیر این تیم به منظور افزایش سطحی کیفی بازیکنان لیگ برتر و ایجاد انگیزه در آنها برگزار گردید.

دلایل برپایی اردوی تیم ملی فوتسال از زبان ناظم الشریعه؛ از ایجاد انگیزه تا نشان دادن جهت

به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد ناظم الشریعه در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: در چند هفته اخیر مشغول پیگیری و رصد بازی های لیگ بودیم. با آنالیز دقیق عملکرد بازیکنان در تیم ها و در بعضی موارد بر پایه پیشنهادهای همکاران مان در تیم های لیگ فزونی، اردوی فعلی را برگزار کردیم. هدف اصلی ما از برگزاری این اردو، بالا بردن کیفیت لیگ و ایجاد انگیزه در بازیکنان است.

وی ادامه داد: بازیکنان دعوت شده به این اردو براساس شاخصه های مدنظرمان انتخاب شدند که مهمترین آنها، بحث تاکتیک پذیری است. ضمن اینکه مباحث اخلاقی نیز همیشه اولویت ما بوده است. در واقع در این اردوی دو سه روزه، جهت تیم ملی را به بازیکنان نشان می دهیم. البته بازیکن باتجربه ای مانند احمد اسماعیل پور را هم برای حضور در این اردو به تیم دعوت کردیم و در غیاب بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا، بازیکن شاخص ما در این اردو است.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه اهداف مشخصی در این اردو مد نظر دارد، توضیح داد: اهداف فنی و تاکتیکی و پس از آن هم مباحث اخلاقی را در نظر داریم. این موارد را باید به بازیکنان انتقال بدهیم تا آنها با شرایط و افکار حرفه ای تر آشنا شوند و پس از بازگشت به تیم های خود، تأثیر آن را به سایر همبازی های خود انتقال دهند.

اردوی بعدی تیم ملی فوتسال متشکل از بازیکنانی که در هفته های اخیر پیشرفت محسوس داشتند، در تاریخ 30 مرداد برگزار می گردد.، ناظم الشریعه ضمن بیان این جمله گفت: روز گذشته (آدینه) را به طور کامل به ریکاوری بازیکنان اختصاص دادیم. امروز دو نوبت تمرینی را برای بازیکنان در نظر گرفتیم که با توجه به اینکه در سالگرد زنده یاد بابک معصومی قرار داریم، کوشش می کنیم با ایجاد زمان بندی مناسب راهی مراسم یادبود وی شویم. البته در صورتی که شرایط مقدور نباشد هم حتماً نماینده تیم ملی در این مراسم حضور خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 255

به "دلایل برپایی اردوی تیم ملی فوتسال از زبان ناظم الشریعه؛ از ایجاد انگیزه تا نشان دادن جهت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل برپایی اردوی تیم ملی فوتسال از زبان ناظم الشریعه؛ از ایجاد انگیزه تا نشان دادن جهت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید