دکوراسیون اتاق خواب با طراحی و چیدمان فوق العاده شیک

به گزارش کتاب ارزان، اتاق خواب اولین مکانی است که هنگام بیدار شدن از خواب مشاهده می کنید همچنین هنگام خوابیدن در شب هم آخرین مکانی است که می بینید. پس چرا بدنبال طرحی که مناسب و لایق دکوراسیون اتاق خواب شیک و زیبا است نباشیم؟ در این مطلب به معرفی تعدادی از مدل های چیدمان اتاق خواب می پردازیم تا ایده های مناسبی برای تزیین اتاق خوابتان در ذهن تان شکل بگیرد و اتاق خواب را تبدیل به محیطی کنید که از لحظه لحظه بودن در آن لذت ببرید. اگر برای کودکتان اتاق خوابی طراحی می کنید، حتما می دانید که باید از رنگ ها و نقاشی های شاد در دکوراسیون اتاق کودک بهره ببرید مانند حیوانات باغ وحش، کارتون های معروف و… اما عظیم تر ها هم می توانند از تِم های زیبا لذت ببرند بنابراین قبل از خرید هرگونه وسایلی بهتر است تِم مورد نظر خود را انتخاب کنید. در طراحی اتاق خوابتان به مکان های مورد علاقه تان فکر کنید و سعی کنید همان تِم را با دکوراسیون مناسب به اتاق خوابتان بیاورید، همین نگاه تبدیل به تِم اتاق خواب شما می گردد.

دکوراسیون اتاق خواب با طراحی و چیدمان فوق العاده شیک

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اتاق خواب محل مناسبی برای شخصی سازی است جایی که در آن می توانید دکوراسیون مناسب با افکار خودتان را منعکس کنید. اتاق خواب را می گردد به هر شکلی تزیین کرد اگر خواستار فضایی گرم، دنج و یا سنتی باشید باید بیشتر به دنبال طراحی داخلی روستیک و رنگ ها و لوازم قدیمی باشید تا این حس را در اتاق خواب ایجاد نمایند. یا اگر بدنبال طرح های مدرن هستید می توانید از رنگ های سرد و خنک بهره ببرید تا بیشتر حس مدرن بودن در فضا پخش گردد. برای انتخاب رنگ هم می توانید از هر چیزی یاری بگیرید. برای انتخاب رنگ مورد نظرتان هم به دقت به اطرافتان نگاه کنید ممکن برخی اوقات از رنگ یک وسیله کوچک مانند جلد یک کتاب یا رنگ یک اثر هنری به شدت خوشتان بیاید و در ادامه بخواهید همان پالت رنگی را در دکوراسیون و چیدمان اتاق خوابتان پیاده کنید. فقط باید به انرژی که هر رنگ در خود دارد توجه ویژه ایی کنید. برای مثال رنگ مشکی تسکین دهنده است در حالی که رنگ های روشن انرژی زا هستند و در نور روز به پایکوبی در می آیند. در نتیجه باید به سلیقه و خواسته خود از اتاق خواب توجه کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1245

به "دکوراسیون اتاق خواب با طراحی و چیدمان فوق العاده شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق خواب با طراحی و چیدمان فوق العاده شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید