هتل دیمت پارک وان؛ اقامتی راحت در شهر وان ترکیه

به گزارش کتاب ارزان، هتل دیمت پارک وان در 14 کیلومتری دانشگاه یوزاونجو ییل واقع شده که امکاناتی مثل اینترنت رایگان، روزنامه روزانه، دستگاه ATM، رستوران، حمام ترکی رایگان، سالن ماساژ، اسپا و سونا را در اختیار مهمانانش می گذارد.

هتل دیمت پارک وان؛ اقامتی راحت در شهر وان ترکیه

یکی از قابل توجه ترین مزیت های اقامت در van Dimet Park hotel به اجازه ورود حیوانات خانگی مربوط می گردد که لازم نیست نگران سفر با حیوانات دوست داشتنی خود باشید و حتی هزینه ای بابت بهره مندی از این خدمات پرداخت کنید.

همه 49 اتاق هتل دیمت پارک دکوراسیون ساده ای دارند که با رنگ های خنثی مزین شده اند و هر یک دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، یک میز و حمام اختصاصی مجهز به وسایل بهداشتی و دمپایی هستند.

بعضی اتاق ها چشم اندازهای رو به کوه یا شهر وان دارند که تماشای تاریکی شب از آن جا لذت بخش است، از طرفی در بعضی از اتاق ها بخش کوچکی برای نشیمن انتخاب شده که در صورت تمایل می توانید نوشیدن چای عصرانه را مهمان این مکان دنج باشید.

تراس و باربیکیو از امکانات دیگر هتل دیمت پارک وان هستند و صبحانه های لذیذی که برای مهمانان آماده شده به صورت سلف سرویس ارائه می گردد تا شما را برای یک روز پرانرژی آماده کند. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، پاسخگویی 24 ساعته، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم نموده است.

لازم به ذکر است که از هتل دیمت پارک تا جزیره چارپاناک حدود 33 کیلومتر راه است و این در حالی است که فرودگاه وان تنها 7 کیلومتر با ساختمان هتل دیمت پارک فاصله دارد. ناگفته نماند که کارکنان هتل به زبان فارسی آشنایی دارند و برقراری ارتباط با آن ها چندان مشکل نخواهد بود. علاوه بر سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، امکان اجاره دوچرخه هم فراهم شده است.

از این رو برای کرایه خودرو یا دوچرخه درخواستتان را با پذیرش هتل Dimet Park Hotel در میان بگذارید.

منبع: گردشبان
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1564

به "هتل دیمت پارک وان؛ اقامتی راحت در شهر وان ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دیمت پارک وان؛ اقامتی راحت در شهر وان ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید