معرفی برترین هتل های وان ترکیه برای افراد سخت پسند

به گزارش کتاب ارزان، برترین هتل های وان را می توانید پیش از سفر به این کشور به صورت آنلاین با هم مقایسه نموده و رزرو نمایید. وان یکی از شهرهای کشور ترکیه است که در نزدیکی مرز ایران واقع شده و بسیاری از گردشگران کشورمان به خصوص در سفرهای زمینی به ترکیه اقامت در هتل های این شهر را ترجیح می دهند. تنوع جاذبه های تاریخی و طبیعت بکر این منطقه را می توان از دلایل اصلی سفر به وان دانست. برای سفر به وان از ایران به دو طریق زمینی و هوایی می توانید راهی این شهر مرزی شوید، ایران سه مرز زمینی با کشور ترکیه دارد و به همین علت سفر زمینی از ایران به شهر وان کشور ترکیه بسیار راحت و ارزان است. تنوع مراکز خرید و جاذبه های تفریحی شهر باعث شده، بسیاری از مردم به جای سفر به استانبول شهر وان را برای مسافرت به کشور ترکیه انتخاب نمایند.

معرفی برترین هتل های وان ترکیه برای افراد سخت پسند

شهر وان مراکز اقامتی و هتل های بسیار زیادی دارد و شما با هر بودجه ای می توانید به راحتی هتل محل اقامت خود را در این شهر رزرو کنید و با خیال آسوده راهی کشور ترکیه شوید. برای اطلاع از شرایط رزرو برترین هتل های وان در روزهای مختلف سال و آشنایی با امکانات و خدمات هتل های مختلف این شهر مرزی در کشور ترکیه، پیشنهاد می کنیم این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران را تا خاتمه مطالعه نمایید. برای سفر به وان می توانید بلیط پرواز و هتل محل اقامت خود را با برترین قیمت و در اسرع وقت از سایت خبرنگاران رزرو کنید.

چطور برترین هتل های وان را رزرو کنیم؟

اگر به صورت انفرادی و بدون خرید تور راهی شهر وان در کشور ترکیه هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما پیش از سفر هتل محل اقامت خود را انتخاب نموده و ترجیحا به صورت اینترنتی از سایت های معتبر رزرو نمایید. در صورتی که بدون رزرو هتل محل اقامت به وان سفر کنید، احتمال اینکه مجبور به پرداخت هزینه های سرسام آور برای اقامت شوید، بسیار زیاد است. اگر این سوال برای شما هم به وجود آمده که چطور برترین هتل های وان را رزرو کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که چند سالی است سایت های رزرو هتل در داخل کشور، امکان رزرو آنلاین برترین هتل های وان را هم برای گردشگران ایرانی فراهم نموده اند و شما فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب می توانید هتل مورد نظر خود را برای تاریخ سفرتان به وان در کشور ترکیه رزرو کنید و با خاطری آسوده راهی سفر شوید. برای رزرو برترین هتل های شهر وان و مقایسه امکانات این هتل ها، سایت خبرنگاران برترین گزینه است تا شما به راحتی پیش از سفر بتوانید امکانات و خدمات هتل های این شهر را آنالیز نموده و براساس بودجه خود هتل مورد نظر را رزرو نمایید.

1. برترین هتل های 3 ستاره وان

اگر فکر می کنید کیفیت هتل های سه ستاره در شهر وان پایین است، باید به شما متذکر شویم که تصورتان کاملا اشتباه است. در شهر بزرگ وان که حدود 7 ساعت به صورت زمینی با مرز ایران فاصله دارد، تعداد هتل های سه ستاره با کیفیت بسیار زیاد است و شما با هزینه ای کاملا ارزان می توانید برترین هتل های وان را به صورت آنلاین رزرو کنید. گردشگران در زمان سفر به شهر وان کشور ترکیه برای مدیریت هزینه های سفر خود اغلب هتل های 3 ستاره این شهر را ترجیح می دهند، قیمت هتل های این شهر براساس موارد مختلفی همانند امکانات، دسترسی به مراکز خرید، نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس و فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری معین می گردد. در ادامه به شما بعضی از برترین هتل های 3 ستاره وان را معرفی می کنیم.

  • هتل 3 ستاره رامادا بای ویندهام (Ramada by Wyndham Hotel Van)

هتل 3 ستاره رامادا بای ویندهام (Ramada by Wyndham Hotel Van) یکی از برترین هتل های وان است که توانسته در سایت بوکینگ از میهمانان خود امتیازات بالایی دریافت کند. فضای دنج و راحت این هتل در کنار امکانات و تجهیزات متنوع در اتاق ها باعث شده میهمانان از هزینه اقامت در این هتل کاملا راضی باشند. محوطه سرسبز و زیبا هتل رامادا برای گردش و پیاده روی بسیار ایده آل است و میهمانان در مدت اقامت در اتاق های این هتل از امکانات متنوعی همانند کمد، میز تحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس اینترنت بی سیم رایگان و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی برخوردار هستند. بعضی از واحدهای اقامتی این هتل بالکن هم دارد تا مسافران برای تنفس هوای مطبوع شهر وان بتوانند از این فضای اختصاصی هم در مدت اقامت استفاده نمایند.

مسافران در مدت اقامت در هتل رامادا بای ویندهام برای نوش جان کردن انواع غذاهای لذیذ ترکی می توانند به رستوران این مجموعه مراجعه نمایند و در فضایی مدرن و صمیمی غذای خود را با برترین کیفیت میل نمایند. البته یکی از مزیت های اصلی این هتل برای مسافران ایرانی بدون شک تسلط اغلب پرسنل به زبان فارسی است که باعث شده در هتل کاملا احساس آرامش کنید. موقعیت مکانی این هتل به شکلی است که مسافران به مراکز خرید بزرگ شهر وان و جاذبه های تاریخی این شهر همانند موزه وان دسترسی راحتی دارند.

  • هتل 3 ستاره دیمت پارک (Dimet Park Hotel Van)

هتل 3 ستاره دیمت پارک (Dimet Park Hotel Van) در محله شریفیه در نزدیکی دانشگاه بزرگ این شهر واقع شده و جز برترین هتل های وان است که با هزینه ای بسیار عالی می توانید اتاق های این هتل را رزرو کنید. از هتل دیمت پارک تا جزیره چارپاناق حدود 33 کیلومتر راه است و هتل با فرودگاه شهر وان تنها 7 کیلومتر فاصله دارد. بعضی از اتاق های این هتل مجهز به تراس می باشد و مسافران در مدت استراحت می توانند از تماشای چشم انداز شهر لذت ببرند، بعلاوه از دیگر امکانات موجود در اتاق های این هتل سه ستاره می توان به اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و میز تحریر اشاره نمود. در هتل مجلل دیمت پارک سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ هم برای استفاده میهمانان هتل فراهم شده و مسافران برای گردش در شهر وان می توانند از هتل دوچرخه اجاره نمایند.

  • هتل 3 ستاره یاقوت (Yakut Hotel Van)

هتل 3 ستاره یاقوت (Yakut Hotel Van) یکی از برترین هتل های مالی این شهر است که 5 طبقه و 60 اتاق برای پذیرایی از میهمانان شهر وان دارد. هتل در منطقه باغچوان شهر وان واقع شده و میهمانان دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید این شهر دارند. از فرودگاه وان تا این هتل فقط ده دقیقه فاصله است و میهمانان در مدت اقامت در این هتل با چند دقیقه پیاده روی به ایستگاه اتوبوس و تاکسی دسترسی خواهند داشت.

تنوع امکانات و خدمات رفاهی در این هتل سه ستاره زیاد است، پذیرش مسافران در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می گیرد و مسافرانی که با خودرو شخصی به وان سفر نموده اند در مدت اقامت برای توقف خودرو می توانند از پارکینگ اختصاصی هتل 3 ستاره یاقوت به صورت رایگان استفاده نمایند. پرسنل هتل یاقوت به زبان های انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و شما در مدت اقامت می توانید از اینترنت پرسرعت هتل به صورت رایگان استفاده نمایید.

  • هتل 3 ستاره فواد (Fuat Hotel van)

هتل 3 ستاره فواد (Fuat Hotel van) جز برترین هتل های وان است که در خیابان جمهوریت این شهر واقع شده است و به همین علت میهمانان در مدت اقامت در این هتل دسترسی راحتی به بازار سنتی شهر وان و مراکز خرید دارند. این هتل 5 طبقه و 53 اتاق با ظرفیت و خدمات متنوع برای پذیرایی از مسافران شهر وان تدارک دیده و شما با هزینه ای ارزان می توانید این هتل را رزرو کنید. موزه وان و مسجد جامع در فاصله ده دقیقه ای از این هتل قرار دارند و مسافران با تاکسی و یا اتوبوس به راحتی می توانند از جاذبه های شهر وان تماشا نمایند.

نظافت اتاق ها یکی از نکات مثبت این هتل می باشد که بسیار مورد توجه مسافران است، در اتاق های هتل 3 ستاره فواد برای رفاه حال میهمانان اینترنت پرسرعت، تلویزیون، حمام اختصاصی و مبلمان تعبیه نموده اند. اقامت در این هتل به همراه صبحانه به مسافران ارائه می گردد و در رستوران شیک و مدرن این هتل انواع غذاهای ترکی با کیفیتی مطلوب برای مسافران سرو می گردد.

2. برترین هتل های 4 ستاره وان

پس از استانبول و شهرهای ساحلی معروف ترکیه همانند آنتالیا و بدروم، شهر وان یکی از مقصد های محبوب ایرانیان در سفر به کشور ترکیه است، به همین علت گردشگران ایرانی پیش از سفر برترین هتل های وان را آنالیز می نمایند تا براساس آن هتل مناسب با بودجه و امکانات مورد نظر خود را برای اقامت در این شهر زیبا رزرو نمایند. برای مهمانانی که بودجه آنها در حد هتل های 5 ستاره نیست ولی تمایل به اقامت با کیفیت دارند، هتل های چهار ستاره شهر وان گزینه بسیار ایده آلی برای مدت زمان اقامت در این شهر است.

شاید با خود فکر کنید که رزرو هتل در شهر وان هزینه زیادی روی دستتان می گذارد یا کیفیتی که در پی آن هستید را چگونه می توانید پیش از سفر بسنجید. ما در این بخش قصد داریم تا چند مورد از برترین هتل های 4 ستاره وان را به شما معرفی کنیم تا در زمان سفر به این شهر از کیفیت محل اقامت خود رضایت کافی را داشته باشید.

  • هتل 4 ستاره رویال میلانو (Royal Milano Hotel Van)

هتل 4 ستاره رویال میلانو (Royal Milano Hotel Van) از جمله برترین هتل های وان است که در مرکز این شهر قرار گرفته است. در تمامی بخش های این هتل چهار ستاره مجلل اینترنت بی سیم رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته تا به امور آنلاین خود رسیدگی نمایند. کارکنان این هتل چهار ستاره برخورد گرم و صمیمی با میهمانان دارند و پذیرش مسافران در این هتل به صورت 24 ساعته بدون وقفه انجام می گردد. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، آسانسور و خدمات خانه داری تنها بخشی از خدمات ارائه شده در هتل رویال میلانو است، بعلاوه در این هتل امکاناتی از قبیل سالن جلسات، دستگاه فکس، خدمات لاندری، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و صرافی برای رفاه حال مسافران مهیا نموده اند، بعلاوه اقامت در این هتل به مسافران همراه با صبحانه ارائه می گردد.

  • هتل 4 ستاره هالدی (Haldi Hotel Van)

هتل 4 ستاره هالدی (Haldi Hotel Van) جز برترین هتل های وان از نظر میهمانان خارجی این شهر است که توانسته امتیاز بالایی از میهمانان خود در سایت بوکینگ دریافت کند. اینترنت بی سیم و صبحانه به میهمانان این هتل چهار ستاره به صورت رایگان ارائه می گردد و پذیرش مسافران به صورت 24 ساعته در این هتل انجام می گردد. هتل دارای یک لابی بزرگ و مبله برای استراحت کوتاه مدت مسافران هم است، علاوه بر این خدمات لاندری خشکشویی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ و اسپا هم با پرداخت هزینه در این هتل برای میهمانان قابل استفاده می باشد. در داخل هتل استخر سرپوشیده رایگان هم وجود دارد. معماری اتاق های هتل هالدی وان معماری آن ترکیب زیبایی از سبک مدرن و کلاسیک می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای دستگاه چای ساز و قهوه ساز است تا مسافران در زمان استراحت در اتاق ها بتوانند نوشیدنی گرم مورد علاقه خود را نوش جان نمایند.

  • هتل 4 ستاره بویوک اورارتو (Buyuk Urartu Hotel Van)

هتل 4 ستاره بویوک اورارتو (Buyuk Urartu Hotel Van) جز مجلل ترین و برترین هتل های وان است که مزیت مهم آن دسترسی راحت مسافران هتل به بیشتر جاذبه های تاریخی و سرگرمیی این شهر می باشد. موقعیت مکانی عالی، هزینه مالی اقامت و اتاق های شیک از دلایل اصلی محبوبیت این هتل چهار ستاره در بین گردشگران شهر وان است. تلویزیون، تلفن، مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات، حمام مجهز به سشوار، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و کمد لباس از جمله امکانات رفاهی می باشد که در اتاق های هتل بویوک اورارتو برای میهمانان تعبیه نموده اند.

پذیرش مسافران در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می گردد و میهمانان در مدت اقامت به امکاناتی از قبیل صندوق امانات، صرافی، میز تور، خدمات اسپا، کلوب بچه ها، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و لاندری دسترسی دارند. در رستوران این هتل صبحانه بسیار مفصل با انواع غذاهای گرم و سرد در کنار نان داغ سرو می گردد و پرسنل پذیرش به زبان انگلیسی مسلط هستند.

  • هتل 4 ستاره تامارا (Tamara Hotel Van)

هتل 4 ستاره تامارا (Tamara Hotel Van) در بخش مرکزی شهر وان واقع شده و به مراکز تجاری این شهر نزدیک است. در محیط شیک و لاکچری این هتل مجهز انواع امکانات رفاهی برای استراحت و سرگرمی مسافران فراهم شده که از جمله آنها می توان به اینترنت وای فای پرسرعت رایگان، مینی بار، جکوزی، لاندری، استخر، سالن بدنسازی، صندوق امانات، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ و سالن جلسات اشاره نمود. در رستوران این هتل چهار ستاره که یکی از برترین های وان است، انواع کباب های سنتی و غذاهای مشهور عثمانی با برترین کیفیت برای میهمانان سرو می گردد. طراحی اتاق های این هتل تلفیقی مجذوب کننده از سبک سنتی عثمانی و مدرن می باشد، بعلاوه مسافران در تمامی بخش های هتل به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی دارند.

3. برترین هتل های 5 ستاره وان

اگر در سفر به شهر وان کشور ترکیه در پی اقامتی مجلل در فضایی لاکچری هستید، به شما پیشنهاد می دهیم اقامت در هتل های لوکس و پنج ستاره وان را امتحان کنید و از سفر خود با خاطره ای خوش به خانه باز گشت. تعداد هتل های پنج ستاره و لوکس در شهر وان نسبت به شهرهای بزرگ ترکیه کمتر است و شما باید از بین گزینه های محدود هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. به همین علت ما قصد داریم به شما برترین هتل های 5 ستاره وان را در این بخش معرفی کنیم و از خدمات و موقعیت مکانی این هتل ها بیشتر به شما اطلاعات بدهیم.

  • هتل 5 ستاره الیت ورلد (Elite World Hotel)

هتل 5 ستاره الیت ورلد (Elite World Hotel) با معماری باشکوه و زیبایی که دارد نظر هر رهگذری را به خود جلب می نماید. اتاق های این هتل مجلل به صورت مبله با طراحی مدرن برای پذیرایی از مسافران آماده شده و امکانات درجه یک دارد. استخر، دو رستوران مجزا، پارکینگ رایگان، سونا و جکوزی، اتاق چمدان، صندوق امانات، لاندری، آرایشگاه، اسپا و باشگاه بدنسازی از جمله محبوب ترین امکانات رفاهی در این هتل پنج ستاره است و باعث شده این هتل مجلل در فهرست برترین هتل های وان قرار بگیرد.

اتاق های الیت ورلد متفاوت با معماری بیرونی آن نبوده و با دکوراسیونی زیبا و چشمگیر، دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و حمام خصوصی هستند. برای برطرف خستگی سفر و تجدید انرژی خود می توانید سری به مرکز اسپا این هتل بزنید و یک ماساژ حسابی بگیرید. اینترنت بی سیم رایگان، بوفه باز صبحانه و استفاده از صندوق امانات در این هتل رایگان است، سوئیت های این هتل مجهز به آشپزخانه با امکانات پخت و پز می باشد و برای مهمانانی که قصد اقامت طولانی در شهر وان را دارند گزینه ایده آلی است.

  • هتل 5 ستاره دابل تری هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel)

هتل 5 ستاره دابل تری هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel) در نزدیکی دریاچه وان واقع شده و میهمانان هتل با چند دقیقه پیاده روی می توانند از این دریاچه طبیعی تماشا نمایند. این هتل پنج ستاره جز مدرن ترین اقامتگاه های شهر وان می باشد، در هتل 5 ستاره دابل تری همه چیز برای یک اقامت رویایی فراهم شده و پذیرش مسافران به وسیله پرسنل حرفه ای این هتل 24 ساعته دایر است. امکانات موجود در سالن بدنسازی، خدمات اسپا و حمام ترکی این هتل می تواند برای برطرف خستگی پس از یک روز شلوغ بسیار مجذوب کننده و آرامش بخش باشد. در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای خوش طعم ترکی و مدیترانه ای سرو می گردد. مسافران هتل در مدت زمان اقامتشان از امکانات متنوعی در اتاق محل اقامتشان برخوردار هستند که از جمله آنها می توان به تهویه مطبوع، میز آرایش، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش اشاره نمود.

جمع بندی برترین هتل های وان ترکیه

اغلب گردشگران شهر وان که از ایران راهی این شهر شده اند با خودرو شخصی و یا به صورت هوایی به این شهر در کشور ترکیه سفر می نمایند. شهر وان با مرز ایران حدود 7 ساعت به صورت زمینی و با هواپیما حدود 2 ساعت فاصله دارد. نزدیکی هتل محل اقامت به جاذبه های تماشای و مراکز سرگرمیی شهر وان از نکات مهم در زمان رزرو محل اقامت در این شهر زیبا محسوب می گردد که اغلب جهانگرد ها به آن توجه دارند.

در این مقاله تمام کوشش خود را کردیم تا تعدادی از برترین هتل های وان را با امکانات و موقعیت مکانی که دارند به صورت کلی به شما معرفی کنیم تا اگر زمانی راهی این شهر شدید برای اقامت به راحتی بتوانید هتل مورد نظر خود را به صورت آنلاین پیش از سفر رزرو کنید. برای رزرو برترین هتل های وان می توایند به قسمت رزرو هتل سایت خبرنگاران مراجعه نمایید و فقط با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید هتل مورد نظر خود را برای مدت زمان اقامت در شهر وان رزرو کنید و سپس با خیالی راهی این شهر زیبا در شرق کشور ترکیه شوید.

1. برترین هتل های 3 ستاره شهر وان کدام است؟

هتل رامادا بای ویندهام، هتل دیمت پارک، هتل یاقوت و هتل فواد جز برترین هتل های سه ستاره وان است.

2. برترین هتل های 4 ستاره شهر وان کدام است؟

هتل رویال میلانو، هتل هالدی، هتل بویوک اورارتو و هتل تامارا از جمله برترین هتل های 4 ستاره در شهر وان است.

3. کدام هتل های وان در مرکز این شهر قرار گرفته است؟

هتل 4 ستاره تامارا و هتل 4 ستاره میلانو در مرکز شهر وان قرار گرفته اند.

4. برترین هتل های 5 ستاره شهر وان کدام است؟

هتل دابل تری هیلتون و هتل الیت ورلد از معروفترین و برترین هتل های 5 ستاره در شهر وان است.

5. کدام هتل در نزدیکی دریاچه وان است؟

هتل دابل تری هیلتون یکی از برترین هتل های شهر وان در فاصله چند قدمی از دریاچه معروف وان قرار گرفته است.

منابع: tripadvisor

منبع: الی گشت
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2231

به "معرفی برترین هتل های وان ترکیه برای افراد سخت پسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین هتل های وان ترکیه برای افراد سخت پسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید