رم - میلان؛ گروه مسرور مقابل تیم پردغدغه

به گزارش کتاب ارزان، رقابتی که روزگاری 3 قهرمانی آخر میلان در عرصه داخلی فوتبال ایتالیا را رقم زد، حالا به جدالی برای بهبود وضعیت روسونری و فرار سرمربی رم از اخراج تغییر وجهه داده است.

رم - میلان؛ گروه مسرور مقابل تیم پردغدغه

به گزارش خبرنگاران، رم و میلان با اهدافی مشابه وارد میدان رقابت ساعت 23 امشب (یکشنبه) به وقت تهران در استادیوم المپیکو در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های سری A می شوند.

میلان گتوسو پس از خلوت تر شدن کلینیک پرمصدومش، حال بهتری یافته و با چند پیروزی خودش را با 35 امتیاز به رده چهارم رسانده است. رم که بیشتر مقاطع فصل بالاتر از میلان قرار داشت، حالا یک پله و یک امتیاز پایین تر از روسونری است و پس از شکست تحقیرآمیز 7 بر صفر در یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا، اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی خودش را در خطر اخراج می بیند.

غایبان بازی

رم در غیاب کریستانته و انزونزی محروم، انتخاب های اول خودش در خط میانی را از دست داده است. پروتی، ژسوس و اوندر مصدوم هستند و احتمال نرسیدن دروسی تازه بهبود یافته هم وجود دارد. در سوی مقابل، میلان سرمست از خرید پیاتک که او را شوچنکوی دوم خودش می داند، بدون محروم و مصدوم و با تمامی نفرات اصلی اش به میدان می آید.

رویارویی های قبلی

در 37 رویارویی اخیر، میلان 13 و رم 12 بار پیروز شده اند و 12 جدال هم با تساوی سرانجام یافته که نشان از برابری قدرت رقبا دارد.

نکات کلیدی

میلان هر 2 رویارویی قبلی لیگی را از رم برده و می رود تا برای اولین بار از سال 1996، 3 پیروزی متوالی لیگی مقابل رقیب پایتخت نشین را جشن بگیرد.

روسونری در 5 بازی اخیر خارج از خانه خودش در لیگ نباخته و فقط یک گل خورده است.

میلان چهارمین خط دفاع برتر و رم سومین خط حمله برتر فصل جاری سری A را در اختیار دارند.

ترکیب احتمالی

رم: اولسن، سانتون، مانولاس، فازیو، کلاروف، دروسی، پلگرینی، فلورنزی، زانیولو، الشعراوی و ژکو

میلان: دوناروما، کالابریا، موساکیو، رومانیولی، رودریگس، کسیه، باکایوکو، پاکتا، سوسو، پیاتک و چالهان اوغلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 143

به "رم - میلان؛ گروه مسرور مقابل تیم پردغدغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم - میلان؛ گروه مسرور مقابل تیم پردغدغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید