ریورپلاته با بازی در استادیوم سانتیاگو برنابئو مخالفت کرد

به گزارش کتاب ارزان، فوتبال دنیا - تیم ریورپولاته آرژانتین حاضر نیست بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس را در مادرید انجام دهد.

ریورپلاته با بازی در استادیوم سانتیاگو برنابئو مخالفت کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس اسپانیا باشگاه ریورپلاته با انتشار بیانیه ای به صورت رسمی مخالفت خود را با حکم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برای برگزاری بازی برگشت این تیم مقابل بوکاجونیورز در فینال جام لیبرتادورس اظهار داشت.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به دنبال اغتشاش طرفداران ریورپلاته و حمله آنها به اتوبوس تیم بوکاجونیورز پیش از بازی برگشت دو تیم، تسم سفید و قرمزپوش شهر بوئنوس آیرس را 400 هزار دلار جریمه و از برگزاری بازی در خانه اش محروم کرد. این سازمان سپس اظهار داشت که بازی باید در استادیوم سانتیاگو برنابئوی مادرید برگزار گردد.

اکنون باشگاه رپورپلاته در بیانیه ای به این موضوع اعتراض نموده و حکم کنمبل را باعث ضایع شدن حق آن دسته از طرفداران این تیم می داند که از فرصت تماشای بازی در خاک کشورشان محروم می شوند.

بازی رفت دو تیم در خانه بوکا جونیورز با تساوی 2- 2 پایان یافت که در آن بازی به دلیل مسائل امنیتی هیچ یک از طرفداران تیم ریورپلاته حضور نداشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 103

به "ریورپلاته با بازی در استادیوم سانتیاگو برنابئو مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریورپلاته با بازی در استادیوم سانتیاگو برنابئو مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید