شهرهای توریستی جهان که باید حتما ببینیم به همراه فهرست قیمت به دلار

به گزارش کتاب ارزان، سفرهای خارجی می توانند یک تجربه هیجان انگیز را برای شما رقم بزنند؛ به همین دلیل، شناخت شهرهای توریستی جهان باعث می گردد تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید که قرار است تعطیلات خود را در کدام کشور خارجی بگذرانید.

شهرهای توریستی جهان که باید حتما ببینیم به همراه فهرست قیمت به دلار

ما در این مطلب قصد داریم به شما شهرهای توریستی دنیا را معرفی کنیم تا در انتهای این مطلب بتوانید یک برنامه ریزی عالی را برای انجام سفر به همراه داشته باشید.

معرفی شهرهای توریستی دنیا که نباید از دستشان بدهید

در حال حاضر در دنیا شهرهای توریستی بسیاری وجود دارد، اما بعضی از آن ها به گونه ای به دیگران معرفی شده اند که به هیچ عنوان نباید بازدید از آن ها را دست داد! به همین خاطر اگر قصد رزرو تور دور اروپا یا دیگر قاره ها را دارید، ابتدا در این بخش با ما همراه باشید تا به آنالیز این شهرها بپردازیم.

توکیو - ژاپن

ژاپن یکی از پیشرفته ترین کشورهای آسیایی است که شهرهای توریستی بسیاری را در خود جای داده است. یکی از این شهرها که شهرتی بیش از بقیه دارد، توکیو است که به عنوان یکی از برترین شهرهای توریستی دنیا نیز شناخته می گردد. توکیو در یک کلام شهریست مملو از نورهای بی نظیر، تزئینات خاص و معماری بی نقص است که هر فردی را مجذوب خود می نماید! افرادی که تجربه سفر به این شهر را دارند، می گویند که شما به هیچ عنوان نمی توانید احساسی که در این شهر دارید را در دیگر شهرهای دنیا به همراه داشته باشید!

دبی - امارات متحده عربی

شاید در گذشته دبی تنها یک کشور با صحراهای شنی بسیار بود، اما در حال حاضر به یکی از قطب های اصلی صنعت خاورمیانه تبدیل شده است. این شهر ساحلی خلیج فارس که در اصل به عنوان یک جزیره معرفی می گردد، برترین انتخاب برای ایرانیان است؛ زیرا علاوه بر این که فاصله کمی با ایران دارد، نحوه زندگی افراد در این کشور نیز به لحاظ فرهنگی تا حد زیادی به ایرانیان شباهت دارد. معمولا افرادی که علاقه ای به تورهای اروپایی مانند تور یونان 1402 برای گذراندن تعطیلات نوروز خود ندارند، کشورهای خاورمیانه ای مانند دبی را انتخاب می نمایند.

لیسبون - پرتغال

شهر لیسبون یکی از بی نظیرترین شهرهای قاره اروپا به لحاظ معماری است. این شهر دارای سازه های برجسته و خیابان هایی است که گشت و گذار در آن ها بسیار احساس خوشایندی را در ما ایجاد می نماید. سواحل زیبای لیسبون یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری است که سالانه تعدادی بسیاری از افراد را به خود جلب می نماید.

پلایا دل کارمن - مکزیک

به هیچ عنوان نمی توان یکی از کشورهای نزدیک ایالات متحده آمریکا را انتخاب کرد و توجهی به مکزیک نداشت! شاید مکزیک به لحاظ فرهنگی کمی پایین تر از سطح دیگر کشورهای اروپایی یا آمریکایی باشد، اما جاذبه های گردشگری بسیاری که در شهرهای خود جای داده است، به هیچ عنوان از چشم توریستان محفوظ نمی ماند. شهر پلایا دل کارمن یکی از برترین شهرهایی است که می توانید در آن، تجربه یک سفر همه چیز تمام را برای خود رقم بزنید.

یکی از برترین شهرهای توریستی دنیا - جامائیکا

دیگر کسی نیست که در حال حاضر قصد سفر به کشورهای خارجی را داشته باشد و برای یکبار هم که شده با نام جامائیکا به گوشش نخورد! این شهر ساحلی که دارای انواع مکان های گردشگری طبیعی بکر است، در حال حاضر می تواند برترین انتخاب برای تجربه یک سفر ایده آل باشد. البته این موضوع را مد نظر خود قرار دهید که کمی هزینه های سفر به جامائیکا سنگین است!

سیم ریپ - کامبوج

بعضی از افراد فکر می نمایند که کشور کامبوج تنها از خرابه هایی تشکیل شده است که ارزش بازدید ندارد. خوشبختانه باید بگوییم که این طور نیست و کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر دارای شهرهای توریستی بسیار مجذوب کنندهی مانند سیم ریپ است. در این شهر انواع مکان های تفریحی و بعلاوه مراکز خریدی وجود دارد که یک تجربه مجذوب کننده از سفر به کشورهای خارجی را برای شما رقم می زند.

بارسلونا - اسپانیا

اگر قصد رزرو تور اسپانیا مقرون به صرفه قیمت را دارید، هیچ چیز بهتر از بازدید از شهر بارسلونا نیست! در این شهر شما می توانید شکوه تاریخ را در کنار مدرنیته مشاهده کنید و از طرفی دیگر به آنالیز مکان های تفریحی و گشت و گذار در بازارها بپردازید. بعلاوه می توانید در سواحل بکر بارسلونا نیز کمی به استراحت بپردازید و از حمام آفتاب خود لذت ببرید. بارسلونا یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی دنیا است.

هانوئی - ویتنام

شاید باورش برایتان سخت باشد، کشوری که یک زمانی هیچ فرقی با خاکسترهای یک آتش نداشت، در حال حاضر به یکی از پرطرفدارترین کشورهای آسیایی برای گذراندن تعطیلات تبدیل گردد! شهر هانوئی یکی از برترین شهرهایی است که شما می توانید در کشور ویتنام انتخاب نموده و یک سفر رویایی را برای خود رقم بزنید.

استانبول - ترکیه

یکی از کشورهایی که ایرانیان در سال بسیار به آن سفر می نمایند، ترکیه است. ترکیه شهرهای توریستی بسیاری را در خود جای می دهد، اما استانبول شهری است که شما می توانید هر چیزی که از یک سفر عالی می خواهید در آن جا بیابید. انواع پارک های آبی هیجان انگیز، مکان های تفریحی بی نظیر، انواع موزه ها و مکان های تاریخی، سواحل بکر و فروشگاه های برندهای معتبر را می توانید به راحتی در استانبول مشاهده کنید.

پراگ - جمهوری چک

اگر علاقه به بخش اروپای شرقی دارید، به هیچ عنوان پراگ را از دست ندهید! این شهر که جلوه های بصری بسیار مجذوب کنندهی را در خود جای داده است، تا به امروز به یکی از پرطرفدارترین و بعلاوه برترین شهرهای توریستی دنیا تبدیل شده است. از آن جایی که سفر به پراگ نیز تا حدی با هزینه مناسب انجام می گردد، به همین علت سالانه تعداد زیادی از توریستان به این کشور و شهر پراگ سفر می نمایند.

فهرست قیمت هزینه های سفر به شهرهای توریستی دنیا به چه چیزی وابسته است؟

آنالیز بودجه و کنار گذاشتن اندازه هزینه ای که بایستی برای سفر خود خرج کنید، موضوع مهمی است که هر فرد برای مدیریت بخش مالی سفر خود باید به آن توجه کند. در نظر داشته باشید که قیمت ها با توجه به هزینه ارز متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال، اگر تور پراگ 500 دلار باشد، ممکن است با بالا رفتن هزینه دلار در کشور ایران، این اندازه به 700 تا 1000 دلار نیز تغییر کند.

به همین خاطر ما توصیه می کنیم برای آنالیز هزینه های سفر به شهرهای توریستی دنیا، بهتر است از آژانس مسافرتی مد نظر خود یاری بگیرید و پاسخ سوالاتتان را دریافت کنید.

سخن پایانی

شهرهای توریستی دنیا یکی از برترین انتخاب ها برای تجربه یک سفر همه چیز تمام است. با انتخاب این شهرها می توانید از سفر خود به دور دنیا نهایت لذت را تجربه نموده و در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر، از آژانس مسافرتی مد نظرتان یاری بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2267

به "شهرهای توریستی جهان که باید حتما ببینیم به همراه فهرست قیمت به دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای توریستی جهان که باید حتما ببینیم به همراه فهرست قیمت به دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید