شوک به یحیی گل محمدی؛ جذب دو بازیکن مطرح بدون نظر سرمربی پرسپولیس!

به گزارش کتاب ارزان، مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ فزونی انجام داده اند.

شوک به یحیی گل محمدی؛ جذب دو بازیکن مطرح بدون نظر سرمربی پرسپولیس!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رقابت های فوتبال باشگاهی کشور در حالی به انتها رسید که پرسپولیس با کسب سه گانه قهرمانی، اختلاف خود در صدر جدول پر افتخارترین تیم های تاریخ کشور را بیش از پیش کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پس از کسب قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام با این تیم، خبر از احتمال قطع همکاری کوتاه مدت با پرسپولیس به علت خستگی جسمی و روحی اش داد. او که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد ماندن در رأس کادر فنی پرسپولیس را مشروط به مذاکره اش با رضا درویش در هفته پیش رو و مهیا شدن شرایط مدنظرش نموده است.

با این حال اخبار ضد و نقیضی از آغاز به کار مدیران پرسپولیس برای جذب بازیکن در جابجایی تابستانی به گوش می رسد. مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با دو بازیکن جوان ولی مطرح فوتبال کشور نهایی نموده اند تا قرارداد آنها را برای دو فصل امضا نمایند.

یحیی گل محمدی به گفته خود فهرست و ورود و خروجی به درویش نداده تا مدیرعامل سرخ ها مذاکره با بازیکنان تازه را پیش ببرد. این اتفاق در حالی رقم خورده که درویش در مصاحبه هایش حمایت همه جانبه ای از گل محمدی داشته است اما فعالیت جابجاییی باشگاه خلاف آن را نشان می دهد.

گل محمدی در فصل گذشته نیز دو مرتبه از رفتارهای مدیران باشگاه گلایه نموده بود اما درویش با کنترل حواشی توانست آنها را ختم به خیر کند. باید دید رفتار جابجاییی تازه مدیران باشگاه قبل از اطمینان از ماندن گل محمدی چه تأثیری در مذاکرات پیش روی آنها برای ادامه همکاری خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2283

به "شوک به یحیی گل محمدی؛ جذب دو بازیکن مطرح بدون نظر سرمربی پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به یحیی گل محمدی؛ جذب دو بازیکن مطرح بدون نظر سرمربی پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید