عدم استقبال دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کیت های فراوری داخلی برای تشخیص کرونا

به گزارش کتاب ارزان، استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای تشخیص ویروس کرونا کیت هایی را از خارج وارد می کردیم و فرض ما بر این بود حالا که این کیت ها در داخل استان فراوری می گردد، مورد استقبال دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.

عدم استقبال دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کیت های فراوری داخلی برای تشخیص کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به استفاده از محصولات فناورانه برای مقابله با ویروس کرونا در استان گفت: بخشی از محصولاتی که مربوط به پارک علم و فناوری و محققان دانشگاهی بود مانند کیت های تشخیص کرونا و ... درحال فراوری است.

پورمحمدی عنوان کرد: برای استفاده از محصولات فناورانه در استان کمیته علمی و نظارت بر ارزیابی این محصولات تشکیل شده است این کمیته مجموعه کار های مربوط برای مقابله از ویروس کرونا را جمع بندی می نماید و با آنالیز مراحل تامین اقتصادی و امکانات مورد نیاز محصولات را به بهربرداری میرساند.

استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت اتوبوس رانی تبریز از دستگاه ضد عفونی نمایند کابین که پارک علم و فناوری طراحی نموده است استفاده می نماید؟ توضیح داد: این مورد به ما هم منعکس شده است و در این رابطه نامه ای به سازمان اتوبوس رانی ارسال شده است، حدود 1000 واحد اتوبوس در استان وجود دارد و برای این کار هزینه زیادی نیاز است که ما از سازمان اتوبوس رانی خواستیم هر تعدادی از اتوبوس ها را که می توانند به این سیستم متمرکز نمایند؛ و این موضوع در حال پیگیری است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا دانشگاه علوم پزشکی استان از کیت های تشخیص کرونا که به از سوی پارک علم و فناوری طراحی و فراوری شده است استفاده می نماید؟ گفت: برای تشخیص ویروس کرونا کیت های را از خارج از کشور وارد می کردیم و فرض ما بر این بود حالا که این کیت ها در داخل استان فراوری می گردد مورد استقبال دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد و این موضوع حتما از سوی استانداری پیگیری می گردد.

پورمحمدی در سرانجام اعلام کرد: محصولات که در پارک و علم فناوری فراوری می گردد نباید مختص همان استان باشد این کالا ها باید به تمام استان های دیگر عرضه گردد و این امر به وسیله بازاریابی صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1175

به "عدم استقبال دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کیت های فراوری داخلی برای تشخیص کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم استقبال دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کیت های فراوری داخلی برای تشخیص کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید