فراخوان ارسال مقاله به فصلنامه رشد برهان ریاضی

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - فصلنامه رشد برهان آموزش ریاضی دوره متوسطه دوم از دبیران، دانش آموزان و علاقمندان به حوزه ریاضیات دعوت کرد با هدف توسعه دانش و شیوه های نوین آموزش ریاضی، مطالب خود را برای این فصلنامه ارسال نمایند.

فراخوان ارسال مقاله به فصلنامه رشد برهان ریاضی

فصلنامه رشد برهان ریاضی دوره متوسطه دوم از گروه مجلات دانش آموزی رشد به عنوان جزئی از بسته های تربیت و یادگیری در چارچوب اهداف و نظام آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی برای دانش آموزان دوره متوسطه دوم (پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم) منتشر می گردد.

مجله رشد برهان ریاضی دوره متوسطه دوم که برای رشد و تعالی دانش ریاضی دانش آموزان متوسطه دوم منتشر می گردد از دبیران، دانش آموزان و علاقمندان به حوزه ریاضیات دعوت می نماید در جهت نشر دانش ریاضی و تحقق اهداف عالی آموزش، مطالب خود را در موضوعات و قالب های زیر برای این مجله ارسال نمایند. گفتنی است برای مقالات پذیرش شده، گواهی چاپ ارسال خواهد شد.

موضوعات ارسال مقالات به توضیح زیر است:

کاربرد ریاضیات؛

آموزش آسان مفاهیم ریاضی؛

ریاضیات در ایران و دنیا؛

نکات ناب ریاضی؛

ریاضیات در طبیعت و هستی؛

شگفتی های ریاضیات؛

خلق بازی به یاری ریاضی؛

روش های ابتکاری در حل مسئله؛

سایر موضوعات مرتبط با ریاضی و کتاب های درسی ریاضی.

مقالات ارسال شده در یکی از قالب های علمی، تجربیات و خاطرات، داستان، شعر و طنز، ریاضیات و زندگی، تاریخ ریاضیات، ریاضیات و ادب و فرهنگ و هنر، تفریح، معرفی کتاب، نرم افزار و سایت های ریاضی، معرفی تلاشگران عرصه علم ریاضی باشند.

علاقمندان می توانند برای ارسال مقاله اینجا را انتخاب نمایند.

پست الکترونیک رشد آموزش برهان متوسطه دوم: [email protected]

بعلاوه فایل PDF و نسخه چاپی فصلنامه رشد برهان ریاضی دوره متوسطه دوم در بخش فروش و اشتراک وبگاه مجلات رشد به فروش می رسد. برای ثبت نام در وبگاه و خرید نشریات رشد اینجا را انتخاب کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2159

به "فراخوان ارسال مقاله به فصلنامه رشد برهان ریاضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ارسال مقاله به فصلنامه رشد برهان ریاضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید