فصل فراموشی فریبا در جشنواره رومانی رقابت می نماید

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، جشنواره بین المللی فیلم براسو (BRASOV) از دوازدهم تا بیست و دوم شهریور در رومانی برگزار می گردد و تعداد 9 فیلم از کشورهای آمریکا، کانادا، اسپانیا، هندوستان، آلمان و ایران در بخش مسابقه این جشنواره حضور یافته اند. همچنین دو فیلم برای افتتاحیه و اختتامیه جشنواره انتخاب شده اند.

فصل فراموشی فریبا در جشنواره رومانی رقابت می نماید

این جشنواره فیلم های خود را به صورت گزیده انتخاب می نماید و طی 10 روز برگزاری جشنواره فقط 11 فیلم به نمایش درمی آید.

فصل فراموشی فریبا پیش از این نیز در جشنواره شهر هادسون در نیویورک که بیست و سوم تا بیست و هشتم مرداد ماه در آموزشگاه هنر مونرو نیویورک برگزار گردید و همچنین در بخش رقابتی جشنواره بین المللی کلمبیا امریکا حضور داشت.

این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم مونترال کانادا نیز پذیرفته شده است.

فصل فراموشی فریبا در سی و دومین دوره جشنواره فجر در بخش مسابقه حضور داشت و ساره بیات نامزد بهترین باریگر زن شد. عباس رافعی کارگردان این اثر در نوزدهمین دوره جشنواره کرالا هند جایزه بهترین کارگردان آسیا و فصل فراموشی فریبا جایزه نتپک (فیلمی که به ارتقا و توسعه سینمای آسیا یاری می نماید) را دریافت کرد. پخش بین المللی فیلم در موسسه فراوری و پخش بین الملل فیلمنگاران به مدیریت عباس رافعی انجام می گیرد.

فیلم فصل فراموشی فریبا داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر زندگی عاشقانه اش انداخته و کوشش او برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند و اکنون که همسرش تصادف نموده و در بیمارستان بستری است او مجبور می گردد برای امرار معاش و تامین هزینه های بیمارستان با وانت او کار کند.

عواملی که در ساخت فیلم فصل فراموشی فریبا حضور دارند می توان به علی اصغری فیلم نامه نویس، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، عباس رستگارپور صدابردار، مهرداد قلی پور چهره پرداز، رعنا امینی طراح صحنه و لباس، محمود موسوی نژاد صداگذار و پیمان یزدانیان آهنگساز نام برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 446

به "فصل فراموشی فریبا در جشنواره رومانی رقابت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل فراموشی فریبا در جشنواره رومانی رقابت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید