قیمت مسکن ملی چگونه مشخص می گردد؟

به گزارش کتاب ارزان، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، از تأیید صلاحیت 45 هزار متقاضی طرح قدام ملی فراوری و عرضه مسکن در شهرهای جدید کشور اطلاع داد.

قیمت مسکن ملی چگونه مشخص می گردد؟

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

سایت وزارت راه و شهرسازی: حبیب اله طاهرخانی با بیان این که در طرح اقدام ملی فراوری و عرضه مسکن در شهرهای جدید، هر دو وجه مشارکتی و ثبت نامی را پیش می بریم، اضافه نمود: تا به امروز صلاحیت 45 هزار نفر در بخش ثبت نامی متقاضیان مسکن در شهرهای جدید احراز شده که این افراد، در حال تکمیل پرونده خود هستند.

وی در مورد ساز و کار قیمت گذاری واحدهای طرح اقدام ملی فراوری و عرضه مسکن در شهرهای جدید، گفت: هر شیوه قیمت گذاری باید در شورای مسکن استان مصوب گردد؛ به این معنا که ارقامی که اعلام می گردد، ارقام اولیه است و با توجه به شرایط ساخت، موقعیت شهرها و هزینه های آماده سازی زیرساخت، قیمت ها متفاوت خواهد بود؛ یعنی قیمت ها مانند مسکن مهر یک عدد معین و از پیش مشخص شده نخواهد بود و در نهایت، این قیمت را شورای مسکن هر استان مصوب خواهد نمود.

طاهرخانی، همچنین در مورد میزان فروش عرصه در شهرهای جدید کشور گفت: مبلغی که توانسته ایم در امسال از فروش عرصه در شهرهای جدید کسب و در آماده سازی، محوطه سازی، تأمین زیرساخت ها و خدمات روبنایی مسکن مهر هزینه کنیم، بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال بوده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 721

به "قیمت مسکن ملی چگونه مشخص می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن ملی چگونه مشخص می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید