لزوم بازسازی پل های تاریخی شهرستان خدا آفرین

به گزارش کتاب ارزان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی آذربایجان شرقی، روز پنجشنبه 15 آبان ماه 99، حسین حاتمی در ملاقات با با مدیرکل استان به آنالیز مسائل پیرامون پروژه های سرمایه گذاری شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند، پرداخت و گفت: با توجه به ظرفیت های قابل توجه منطقه علاوه بر لزوم توسعه سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در حوزه جهانگردی، بازسازی بناهای تاریخی این منطقه برای جذب بیشتر جهانگرد امری لازم است.

لزوم بازسازی پل های تاریخی شهرستان خدا آفرین

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

او با تأکید به لزوم بازسازی پل های تاریخی خداآفرین، گفت: این پل ها از مهم ترین بناهای تاریخی کشور است که باید برنامه بازسازیی آن ها در اسرع وقت آماده و اقدامات لازم در این راستا انجام گردد.

نماینده مردم کلیبر، خدا آفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به موقعیت ویژه این شهرستان و قرارگیری ابنیه تاریخی ویژه ای همچون پل های تاریخی در این منطقه، فراهم سازی شرایط لازم برای ایجاد منطقه گردشگری در اطراف پل های تاریخی لازم است.

او اظهار کرد: برای معین ساز و کارهای نحوه تأمین اقتصادی و مسائل فنی بازسازی پل های تاریخی خداآفرین مقرر شد تا جلسه ای مشترک با آب منطقه ای، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و فرماندار خداآفرین داشته باشیم تا مسائل مربوطه مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1283

به "لزوم بازسازی پل های تاریخی شهرستان خدا آفرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم بازسازی پل های تاریخی شهرستان خدا آفرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید